SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Selasa, 11 Januari 2011

Sofinah Yussoff .vs. Sofinah Lamudin


Pagi tadi, kira-kira jam 10.30 am macam tu, saya take over cashier counter dalam 1 jam. Ada 2 orang pelanggan membayar.. Seorang ni, pergi signal kawan dia kat sebelah..tunjuk2 name tag saya "Sofinah Binti Lamudin" .

Then, Dia pun tegurlah.."HeyY..nama kita sama lah..."

Dalam hati, saya kata..'uh? ada nama saya kat tempat orang lain ni..1st time ni..ingatkan tak ada orang nama macam saya' .Dari dulu lagi saya tertanya-tanya.. ada ke orang yang namanya sama macam nama saya?

Bila pergi cari keychain yang ada nama-nama orang tu, mesti dan memang pasti : Sofiah, Sofia, Sofieana or etc. Memang takkan ada nama SOFINAH. Percayalah! Saya sangat berpengelaman cari keychain nama sendiri. Mujurlah, zaman sekarang ni berlambak keychain custom nama sendiri sana-sani.

Pernah dulu, masa zaman sekolah kat Sekolah Menengah (SMK Mutiara) ada student nama 'sufinah' . Tapi ejaan tak sama kan? Yang ni, betul2 sama geng!! S.O.F.I.N.A.H..sama sangat!

Masa tu, sempat la bertanya-tanya pasal facebook dia.. hahahaha~ so, hari ni, dia add saya kat facebook, saya add la balik...Bila tgk profile dia, owh! student UMS, KK rupanya...dah tu memang orang Labuan pula. Then, dia pangkat kakak..saya muda dari dia.

Selamat berkenalan. Semoga Ukhuwah berpanjangan antara kita Kak Sofie 😁

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .
Share:

0 Kata-kata Dari Teman: