SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Jumaat, 12 Ogos 2011

Hari keduabelas di Bulan Ramadhan...

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,



Jumaat!! Today is FRIDAY!! Saya patut buat apa hari ni? Saya patutnya hangout dengan kawan-kawan pergi library dan berbuka puasa di SISWAZAH CORNER.

SMS :

"Hanis...sorry...aku tak dapat join..kerja malam T_T"

Huhuhu...dah 2 kali plan tak menjadi.Buat frust je..huhuhu...nak buka puasa dengan kawan-kawan..ramai-ramai..best apa! Takkan tahun ni tak ada buka puasa dengan kawan-kawan-kawan..alaa...

Hari ni saya kerja shift afternoon. Masuk jam satu. Disebabkan hari ni ialah hari Jumaat, saya dengan baik hatinya pakai baju kurung. Muslimah sejati...kikiki...hm...walaupun masuk jam 1pm, tapi saya masuk jam 2pm..sebab? Saya lupa lah pakcik bas pergi masjid semayang jumaat..hehehe..jadi saya turun dari rumah lambat..kononnya  boleh dapat bas awal juga. Kat bas stop baru saya teringat hari ni ialah hari Jumaat, kenapalaa saya keluar rumah lambat pada hari jumaat. Huhuhu...

Lagipun, masa kat rumah saya kusyuk layan hobi..haha..macam tak nak masa berakhir.. Tapi, yelah... dah besar ni, kena pergi kerja.

OK! Actually saya tak nak la cerita panjang hari ni. Saya cuma nak cerita pasal kesilapan saya. Masa saya duduk kat depan MIS PC, saya dapat panggilan luar. Saya tak fikir panjang. Saya angkat je..

Sofie : "Hello.."

Mr.Jeff : "Hello Sofie.."

Sofie : "Ye Mr.Jeff.."

Mr.Jeff : " Barang u dah sampai ar...Sofie itu bukan hard disk..itu Power supply..so i can't do anything.."

Apa perasaan saya time tu ye? Nak gelak ada..malu ada...tensen ada..takut ada..

Mr.Jeff : " So ini barang saya hantar balik sama you lah...then, u send me the hard disk k..u hati-hati buka tu hard disk dan pack properly..ok Sofie?"

Sofie : "Ok Mr.Jeff.."

Mr.Jeff : "Ok...bye.."

Sofie : "Thanks Mr.Jeff..Bye2.."

Hahahahahahahahaha! Aduiii....SOFINAH tak tahu bezakan Hard disk dan power supply?! Hahahaha!

Tensen juga sebenarnya..dah le kena bajet untuk postage kan..salah sent lah pula..adui...lepas tu takut ni..macam mana nak cakap kat bos esok ye?? huhu...memalukan sungguh la you ni SOFINAH..!!

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Share:

2 Kata-kata Dari Teman:

RoZaLiNdE berkata...

hahaha... adoyaiii... aku pon baru taw ada beza rupanya pas google hard disc ngn power supply. slama ni xtaw pon...

Sofinah Lamudin berkata...

hahaha! nasib baik kau dah google.sekarang dah tau..aku siap salah send lagi ke HQ..adoyai..siap balut kemas tuuu...ki ki ki...