Follow Instagram @sofinahlamudin

Monday, September 12, 2011

Jumpa Makcik,Pakcik dan Nenek

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Semalam, Mummy dan ayah bawa saya jumpa Makcik,Pakcik dan Nenek.
Biasanya, saya akan jumpa mereka di hari raya pertama di bulan Syawal.
Tapi tahun ni saya tak berkesempatan.
Jadi, semalam ada peluang.
Kami pun pergi lah rumah Makcik dan nenek.

Rumah makcik dan nenek terletak di Kg.Sungai Bangat.
Dari rumah saya ke sana mungkin 15 minit.
Rumah nenek dan makcik bersebelahan saja.
Jiran sejati.Haha..


Nenek, Mummy, Makcik (saya panggil bucu), Makcik (saya panggil Tua).
Tua is Makcik saya daripada Brunei Darussalam.
Balik Brunei dalam minggu ni juga.
Diorang memang selalu datang Labuan.

Pakcik (Suami Tua), Ayah, Pakcik (Suami bucu)

Mereka~

Cousin (Suzi) dan saya (Baju macam nak pergi pejabat je..main bantai je..huhu..)
Suzi ni cousin saya yang paling rapat dengan saya sejak kecil. Dah lama tak jumpa dia sejak dia dah habis SPM 2 tahun lepas.
Dah tu, saya pula yang kerja.
Masa kecik-kecik memang selalu main dengan dia.

Mereka lagi~

Kami~
Kami sembang mungkin dalam 3 jam lebih..
Kalau boleh nak lama lagi tapi..
Esok mummy ayah dah kerja..
Huhu..

Saya nak lama-lama bukan apa..maklum lah..saya dan Suzi lama tak jumpa..
Banyak story..hehehe.. Biasalah Perempuan!

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Membaca. Jemput Komen.