Follow Instagram @sofinahlamudin

Wednesday, November 21, 2012

Keychain Sofinazz

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Dah berapa lama saya cuti blog? Hehe..Asyik lepak luar rumah je. Laptop dok kat rumah sorang-sorang. Kesian..hehe..

Sekarang sudah bulan November kan? Tak lama lagi bulan Disember. Lepas tu TAHUN BARU. Ada yang sudah fikirkan azam baru dan impian atau matlamat tahun 2013? Saya rasa, mesti dah ada kan? Macam saya lah tu! HAHA!

Hari ni saya nak cerita tentang Mr.Nasyit.. Masa kerja siang tadi, seorang kawan ni sebut tentang keychain. Saya pun hairan mana dia tahu tentang keychain "Sofinazz". Rupanya...........................


Rupanya... Mr.Nasyit dah buat satu entri kat blog dia tentang keychain ni pada bulan September lalu.Kawan saya tu terbaca. ooOh my god! Saya langsung tak perasan pun!!  Perghh..sweetla Mr.Nasyit saya ni. Hek hek hek... thanks sangat untuk entri tersebut :) dah lama tak buka blog jadi saya tak perasan langsung. Saya sedang skodeng blog Mr.Nasyit sekarang ni.. MiahahHAHAha...

Tanpa sengaja, saya terjumpa ini dalam blog dia :


OH MY GOD!!! I am fall in LOVE AGAIN!! fall in love again and again... Hahaha!

Thank you Mr.Nasyit...I love you too!!



With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Follow my blog with Bloglovin 💋


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Membaca. Jemput Komen.