Follow Instagram @sofinahlamudin

Tuesday, February 26, 2013

Tepat pukul 12 Pagi : 26 Februari 2013

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Semasa saya menaip entry ni, adalah pukul 11:18 PM , 25 - 02 - 2013.

Tepat pukul 12 AM : 26 - 02 - 2013 saya akan publish entri ni.

InsyaALLAH, pasti tepat 12 AM saya akan publish entri ni.

Apa yang ada pada 26 - 02 - 2013?

Hari Selasa ke?

Yup! Hari SELASA.. Hari kedua dalam 1 minggu...Orang Sabah panggil hari dua... Betul kan?? Orang Labuan la selalu kata, Hari dua...Nasib la Hari tujuh tak ada.. tetap hari minggu...

Hari bekerja ke?

YUP! Hari bekerja... still hari bekerja untuk orang yang bekerja... Hari yang masih tak ada mood.. Hari yang masih serabut... Serabut ke? May be? kecuali orang yang workaholic.. Orang yang workaholic, Hari Isnin tiba , dia la yang paling Happy.. haha!

Hari biasa ke?

Ya.. Hari yang biasa.. biasa-biasa saja bah orang Sabah bilang(Cakap)! Tiada yang Istimewa.. Tiada yang seronok.. tiada yang fun.. tiada yang enjoy.. tiada tiada tiada.. kalau ada pun tak boleh kan?? hmm...

Hari yang sibuk ke?

Saya rasa, memang hari yang sibuk...Orang ramai yang terima baucher BR1M RM250 yang belum tukar kepada cash pasti berlambak kat Cawangan Maybank hari ni. Haha...Sibuk beratur, sibuk mengecop, sibuk tanda tangan...Orang yang sibuk dok belanja RM250 tu pun ada juga rasanya...


OKelah.. tu semua HARI YANG ORANG LAIN TAHU... Hari yang semua orang tahu. Tapi saya tahu hari ni hari nya lain sikit. Berbeza dari hari lain...Hari yang istimewa...

Saya tak peduli la esok Hari Selasa ke, Rabu ke, Khamis ke ape ke, lusa tulat tubin ke...

Saya tak peduli juga esok adalah hari bekerja ke, cuti umum ke, cuti sendiri ke, MC ke, sakit ke ape ke.. saya tak bekerja jadi saya tak nak tahu...

Hari yang sibuk? Mungkin la u all sibuk.. saya pun sibuk juga tapi sibuk dengan hal lain... hal yang saya tahu untuk hari ni...

Hari ni juga saya tak kisah bahawasanya hari ini adalah hari biasa atau normal atau abnormal ke.. haha.. yang saya tahu...





yang saya tahu...





yang saya tahu...



Yang saya tahu LAIN...


Yang saya tahu...HANYA....



26 - 02 - 2013 adalah hari istimewa Encik Mohd Nasyit kesayangan saya..


Sebab tu apa sahaja aktiviti atau kerja atau seumpamanya ditangguhkan ke hari berikutnya... he he.. Hari ni tak boleh ada apa-apa kerja atau projek atau apa sahaja. Yang ada hanya Hari Lahir Encik Mohd Nasyit dalam kalendar saya. :)

OKe lah.. masa dah suntuk... dah 11:42 PM saya tak siap lagi menaip... dari tadi bla bla bla...perkataan pun ulang-ulang...hahahaha!

bla bla bla benda yang tidak berkaitan...

26 - 02 - 2013 adalah hari ulang tahun My Encik Mohd Nasyit Md. Nooh :)


Tiada kata-kata yang lain melainkan doa... Semoga segala yang diimpikan menjadi kenyataan.. Semoga apa sahaja rancangan berjalan dengan lancar.. :)

Tak sempat nak cakap panjang lebar..  12AM already.. Hehe...

Just one thing, semoga sentiasa dilindungi oleh ALLAH SWT.. semoga segala kebaikan terus kita miliki bersama Encik Mohd Nasyit.

I love you so much Mohd Nasyit!!

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Follow my blog with Bloglovin 💋

1 comment:

  1. Thanks my deares love!!! u are very kind and sweet person in my entire life. :')

    ReplyDelete

Terima Kasih Sebab Membaca. Jemput Komen.