SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Selasa, 30 Julai 2013

Saya dan #Ramadan20

Assalammualaikum Readers :)

Ramadan sudah menghampiri ke hujungnya...10 malam terakhir akan tiba...Macam mana perasaan? Semoga semua rasa seronok di bulan Ramadan ini. Saya rasa, sudah ramai yang sedang bersiap sedia untuk Hari Raya kan ? Kuih Raya, Baju Raya, Hias Rumah, Pelita, Lampu dan sebagainya...

Bazaar Ramadan pun dah semakin lengang...


Hari ni macam biasa, buka puasa kat Bazaar dengan Encik Tunang. :) But tak berbuka dengan makanan berat. Ringan-ringan saja..


 SANSAN DAN TITI

Lewat petang di Bazaar Ramadan, Terjumpa dengan SanSan dan TiTi (Adik beradik) , Chinese boy and girl yang sweet lagi comel. Tak sangka ingat saya lagi! Btw, SanSan miss me.. haha..

Shoot dengan SanSan..

SanSan dan TiTi...


Kenapa makan sikit saja masa berbuka puasa ?

Sebab...
Encik Tunang ajak makan malam kat Deepsea..kebetulan, pemandangan Deepsea pandang laut dan ada bunga api (entah siapa yang pasang) , memang betul-betul cantik! Encik Tunang kata, dia suh kawan dia pasang tadi. HAHAHA... sempat mengambil timing yang betul untuk bergurau.. Tapi saya tak sempat snap gambar bunga api tu..lambat bertindak! lols.

Apa-apapun, My Mohd Nasyit, minta maaf banyak-banyak sebab tadi bazir makanan...huhu... :(  Siapa yang tahu saya macam mana, memang akan tahu, selalu saja makanan tak habis. So, itu yang berlaku kat DeepSea just now..Oh Sorry!.. huhu...


This is YOU and ME walaupun dalam gambar hanya ada minuman sahaja :)



P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~


With Love,

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: