SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 31 Ogos 2013

Nuffnang | Ada Tak Blogger Yang Sudi Bantu Saya ? Nasihat or Anything ?

Assalammualaikum Readers and Bloggers,

Apa khabar bloggers ? Saya seharian ni asyik melayan fikiran dengan Nuffnang. erk ? Seharian ke ? hee~ Apa Nuffnang tu ? Actually, saya dah lama dengar tentang Nuffnang. Siap ada buat akaun Nuffnang lagi. Then ? Saya tinggalkan. HAHA. Funny.

Masa tu saya still ber-blogging untuk suka-suka. Saja nak merepek ? or Meraban ? Huhu. Cerita pun hal-hal sendiri yang mungkin you all pun cakap "Ek'eleh, apa lah budak ni merepek ??" hehe.

Serius la.. Masa saya dapat tahu blogging boleh buat duit, sekarang baru la saya tahu, blogging bukan senang-senang nak bagi duit ! Saya kena belajar macam-macam. Tapi sebenarnya bukan soal duit. Soalnya, apa yang menarik dan lain dari yang lain ? Betul cakap Yuyu Zulaikha. Life ni buat lah apa yang kita suka. Maksudnya gembiralah sekarang kan.. Kalau saya tak dapat sesuatu kat luar sana, sekarang komputer, internet, masa banyak untuk saya , maka ber-blog lah! Gembiralah. Bukan sebab nak duit..

Tapi bukan itu topiknya saya nak cerita sekarang. Apa sebenarnya dah jadi dengan komputer saya atau akaun nuffnang saya ? Atau ?? I Dont Know.... I need help! I need help bloggers.. HELP!!

Saya baru saja buka akaun baru Nuffnang saya. 27 Ogos saya buat akaun Nuffnang baru. Saya ada masalah dengan Nuffnang tu.

Cuba fikir apa sebenarnya yang terjadi apabila...

Seorang kawan ni letak iklan Nuffnang kat blog dia. Saya tak nampak pun iklan nuffnang kat blog dia bila saya pergi terjah blog dia tu. Saya ingatkan dia salah letak kod ke apa ke.. Lepas tu, dia kata, dia nampak iklan tu kat blog dia melalui lappy dia. Lappy saya kenapa ?? Ke internet yang problem ?


SCREEN SHOT DARI LAPPY SAYA : MANA IKLAN TU ??

SCREEN SHOT DARI LAPPY KAWAN SAYA : ADA PULA IKLAN TU KAT SANA..

Okeh! Itu cerita tentang blog dia.. Saya tak nampak ads dia, tapi dia nampak sendiri ads tu kat blog dia...

Saya pun berjinak-jinak lah pasang ads kat blog sendiri.. HEHEHE. Excited ..! But...

SCREEN SHOT DARI LAPPY KAWAN : ELOK JE ADS/IKLAN TU KAT SANA...

SCREEN SHOT DARI LAPPY SAYA SENDIRI : TAK ADA... HUHU..

Okelaa.. Mula saya nak biarkan saja la kot.. asal ada ads tu dan orang lain boleh nampak. Saya tak nampak tak apa. Tapi, macam mana saya nak klik ads blogger lain ...??

Guys! Normal ke tak normal ni ? Punca masalah dari mana sebenarnya ??

Please HELP ..! Ke saya kena juga submit ticket ke Nuffnang ..?

HELP ME PLEASE..

P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~

With Love,

Share:

3 Kata-kata Dari Teman:

Unknown berkata...

testing 123...

Hana berkata...

Singgah di malam Merdeka..
Hana taktau pulak mcm mana nak settle masalah Ad x nampak dlm blog sofinah. Hana nampak aje ad tu..dah tlg klik dah..Singgah juga la blog Hana..Tlg gerakkan mouse dan klik juga la..haha
URL letak kat nama Hana..:)

Unknown berkata...

Testing 321