SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Ahad, 4 Ogos 2013

Saya dan #Ramadan25

Assalammualaikum Readers :))

Ramadan yang ke-25 ini, cuaca di LABUAN sungguh panas!! Panas terik!

Muka kepanasan... haha...Siaaannn...


Panas terik teramat!


Rasa macam dah jadi ikan masin saja hari ni. Hahaha..dah lah panas melantun-lantun.. tiba-tiba bekalan elektrik kat blok tempat tinggal saya "mati" . Ada pembaikan dilakukan kat tiang elektrik depan rumah saya.Aduyai... Kipas tak boleh On.. panasz.. hoho..

Ada orang naik tiang elektrik...

Hari ni, kakak dan anak buah saya juga pergi ke bandar jalan-jalan cari apa patut untuk persiapan hari raya. Macam tak habis-habis pula persiapan hari raya ni kan ? hehe..


Siblings~


Pertama-tamanya, saya dan Encik Tunang sudah tentulah semangat ke Wilayah Advertising untuk berjumpa Shahrom (Shah GB) untuk ambil baju couple saya dan Encik Tunang :) but.. Shah GB bercuti pula hari ni dan saya dan Encik Tunang hanya dapat ambil sepasang baju sahaja. Sepasang lagi mengalami kesilapan ketika print out gambar untuk baju couple kami. So, yang satu lagi terpaksa postpone ke hari Isnin..



Ofis dia kosong...

Orang dia tak ada.. ambil nama dia pun jadi laa.. :p lols.


Kami berdua berjalan-jalan kat gerai baju Labuan kat area pasar Labuan. Cari tudung dan cuci mata. Anak buah saya beli baju T-Shirt Domokun.. hahaha..

Kemudian,
Kami lepak kat Lapangan Terbang sekejap sebelum berbuka puasa..dan bila tiba masa nak berbuka, saya dan Encik Tunang berbuka puasa kat bandar Labuan sahaja. Bukan kami berdua sahaja tetapi mami dan ayah join sekali makan-makan  :D

Malam, misi kami mencari lampu kelip-kelip untuk hias rumah Encik Tunang...Then, lepak dan tengok TV sebentar kat rumah Encik Tunang..

Macam biasa, hari ni sabtu.. market closed..lepak sekejap kat town malam-malam, makan aiskrim, roti telur, mee goreng dan minum-minum...

Last, pulang.. hehe..

Thanks Encik Tunang for today :)

Jumpa di next entry. Assalammualaikum...

P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~

With Love,

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: