SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 30 November 2013

Blogwalking ke Akupenghibur dot com

Assalammualaikum rakan blogger :)

Apa khabar di hujung bulan November ni ? Kat sini, nampaknya cuaca hujan sangat lebat... Patutlah siang tadi, saya rasa panas menyengat semacam....

Hari ni Labuan ada Karnival "E De Deh Badudun Kitani" tapi disebabkan salah timing kot datang, panas giler!! Hehehe... sekejap lagi saya share apa saya buat kat Karnival tu. hehe.

Saya nak blogwalking dulu....

...baru saja singgah ke www.akupenghibur.com .... Ada cerita baru yang beliau dah share kan kat blog beliau... mengenai "PLAYBOY ITU SUAMI AKU" tapi versi kisah benar tau! KLIK SINI untuk baca okeyh.... :)



Saya sebenarnya dah lama jadi follower akupenghibur ni... tapi selalu baca dan tinggalkan saja... tak ada pun nak komen dan tinggalkan jejak... tak tau la.. segan kowt.. hiihhiiihiiii... :p



Nama tuan punya blog akupenghibur ni adalah ACIK... kepada kawan-kawan blogger saya, singgah la ke blog beliau,.. sebab blog beliau bukan blog biasa-biasa tau... banyak cerita, soal hakikat hidup, suka duka... macam-macamlah!

Blog acik juga adalah pilihan UTUSAN MALAYSIA...dan MAJALAH REMAJA.. Alhamdulillah syukur rezeki acik kan...






Hmm.. Rasanya tak payah cerita panjang, korang jalan-jalan la ke blog acik... boleh tahu banyak lagi tentang Acik dan Blog beliau :)

......

......


Jom.... next blogwalking pula....


P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~


With Love,

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: