Selasa, 26 November 2013

Cursor untuk adik Farah Hanim

Assalammualaikum pembaca yang budiman :)

Apa khabar hari ni ? Wahh Labuan nampaknya hujan lebat malam ni.... Baru saja balik dari keluar makan malam... Lepas makan saja terus balik, HUJAN! yang sangat lebat.....

Bila dah balik tu, macam biasalah.... Online kejap... :)

Sempat chating dengan rakan blogger baru, adik Farah Hanim.....dan buatkan cursor comel untuk dia.... hadiah birthday la ni yer Farah Hanim ? hikhik...





Harap Farah Hanim suka :)

P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~


With Love,

Share:

6 ulasan:

  1. huuuhh suke sgt .. wah trime kasih trime kasih .. hdiah bfday pling lain dri yg lain..yq

    BalasPadam
  2. hihi.. sama-sama adik Farah... tak seberapa sangat la.. :)

    BalasPadam
  3. hey..comelnya... nak jugak cursor cmtu..hikhik...
    singgah di:
    http://p1r4h.blogspot.com

    BalasPadam
  4. hey..comelnya... nak jugak cursor cmtu..hikhik...
    singgah di:
    http://p1r4h.blogspot.com

    BalasPadam
  5. terima kasih... boleh saja.... apa2 boleh tanya k :)

    BalasPadam

Terima Kasih Sebab Membaca. Jemput Komen.
[Penafian] Pihak www.sofinahlamudin.con tidak akan bertanggungjawab dengan komen komen yang negatif. Setiap komen yang negatif adalah atas tanggungjawab pengomen itu sendiri.