SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Rabu, 6 November 2013

Terima Kasih 8Share | Testimoni Buat Duit Untuk Pendapatan Sampingan

Assalammualaikum Readers,

Saya tak perasan ada muka saya kat page 8SHARE MALAYSIA pada 21 Oktober 2013 sebagai testimoni pengguna 8Share. Hehe...




Boleh KLIK SINI untuk baca testimoni saya daripada page 8SHARE MALAYSIA. Dan ada juga testimoni daripada kawan-kawan 8share yang lain kat page tu.

Terima kasih 8share :)

Banyak juga komen-komen yang tak ada kena mengena dengan buat duit atau berkenaan dengan mendapatkan pendapatan sampingan kat ruangan komen testimoni tersebut. HEHE.

Ada juga yang tidak percaya...

8share memang betul-betul membayar saya sebanyak RM200 sepanjang saya bersama 8share. Bergantung kepada kekerapan kita buat perkongsian cerita-cerita baru daripada 8share untuk mendapatkan duit poket yang banyak. Ramai yang dapat duit banyak berbanding saya melalui 8share ni. Lihat kepada kerajinan, strategi dan minat masing-masing. Apa pun, sebut mengenai strategi, jika buat perkongsian make sure jangan buat "Jerat" supaya orang klik iklan. Sebab nanti orang tak suka pula. Lagi pun tak baik, nanti elok-elok halal jadi tak halal pula RM0.20 tuu.. hehe.. Btw, sikit pun kalau tak halal tetap tak baik tau! :)

Boleh lihat video daripada Aqila 8share berkenaan, halal tak halalnya duit dari 8share ni :



Baru-baru ni, kalau tak silap bulan September lalu, saya ada buat cashout RM100. RM99 lah tinggal sebab ada cas RM1.00 semasa cashout.

Di bawah ni merupakan bukti cashout bulan September :



Hairan bila korang kata 8Share menipu. Korang ada buat ke tak ? hehehehe.. Jangan marah yer! Gurau je bro~

You all pernah tak tengok video yang kat bawah ni ? Kalau belum, maksudnya jangan tunggu lama-lama lagi sebab rugi tak tengok. Lepas tengok, gerenti you all suka sebab kan, memang best! Hairan tambah pelik tambah bengang sangat-sangat bila you all kata, tak best.. hehe! GERENTI BEST!



So, Sudah tengok ke anda-anda semua? Dah menonton video di atas ? Jika Belum sila lihat video di atas terlebih dahulu.

Jika korang sudah melihat video di atas, apakah perasaan korang ? Mudah kan ? dan BEST KAN? Saya dah cakap dah.. memang best!

Jadi, Jangan lah tunggu lagi. Jom sertai dengan PERCUMA sekarang !

PERCUMA PERCUMA PERCUMA PERCUMA sahaja!!!! :) KLIK PADA SERTAI SEKERANG JUGA! Ternyata muka you all dah membuatkan saya tahu bahawa you all sangat EXCITED!! :) - "Selamat Mencuba dan poket penuh!! Hehe....."



P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~

With Love,

Share:

1 Kata-kata Dari Teman:

SentiasaPanas berkata...

Nampaknya 8share kena blok dari dipaparkan di Facebook..:(