Follow Instagram @sofinahlamudin

Sunday, September 21, 2014

Roslinda E-Day on 02 Ogos 2014

Assalamualaikum Readers, dan rakan bloggers semua...

Alhamdulillah hari ni berkesempatan untuk bercerita tentang Linda lagi...sebelum ni, saya pernah juga bercerita tentang Roslinda. Kawan lama saya di SMK Mutiara. Sahabat paling karib semasa tingkatan 4 dan 5.

Syukur Alhamdulillah... sebelum hari raya lepas, saya ada berhubung dengan Linda. Linda kata, dia akan bertunang. Maka, berlangsung sudah majlis pertunangan dia pada 02 Ogos 2014 yang lalu. hehe. Sebulan dah berlalu baru nak update berita baik ni kat sini. Maaf la Linda... busy sikit.. hehehehe.. dan saya tahu Linda pun tahu saya sedang sibuk buat apa kat sini.. ngehe!!


Macam mana? Comel dan berseri-seri kan dia? hehehe.. mesti happy sangat-sangat tu... Congratulations Linda! Semoga cepat-cepat naik pelamin.. In Shaa Allah kalau ada rezeki saya terbang ke sana di Majlis Perkahwinan kamu berdua nanti :)

Entry lain tentang Roslinda : KLIK SINI.


With Love,





No comments:

Post a Comment

Terima Kasih Sebab Membaca. Jemput Komen.