SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 2 September 2017

Review Beg Galas NEAT Kelabu dari CHILINDO

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Seperti yang saya janjikan sebelum ini di entri | klik>>Tips Membida dan Membeli Barangan di CHILINDO dengan Harga yang Murah dan Berbaloi<<klik | , saya akan membuat review mengenai beg galas NEAT berwarna kelabu dari CHILINDO.

Pasti ramai di antara peminat-peminat CHILINDO, suka dengan beg galas NEAT berwarna kelabu ini. Saya adalah salah seorang peminat beg ini sehingga sanggup membida berkali-kali demi mendapat kemenangan. Hahaha!


Bagi saya, beg ini adalah sangat UNIK. Sesuai digunakan oleh lelaki mahupun perempuan walaupun jika kita ke laman web CHILINDO, beg ini dikategorikan sebagai beg lelaki. Untuk beg ini, saya mendapat harga RM25.00. Bagi saya, RM25.00 adalah murah dan sangat berbaloi untuk mendapatkan beg galas NEAT kelabu ini. Mengapa? Saya pernah membeli beg galas yang sama saiz seperti Beg ini di Utama Jaya, Wilayah Persekutuan Labuan dengan harga RM40.00. Kualiti pula adalah sama. Begitu juga dengan material. Namun, beg galas NEAT kelabu ini mempunyai span di dalam untuk keselamatan barang yang ada di dalam beg tersebut.

Berikut adalah butiran dan keterangan BEG GALAS NEAT KELABU ini.

Beg ini diperbuat daripada poliester lembut dan kalis air bagi melindungi barangan yang kita simpan di dalam beg ini. Selain itu, terdapat span bagi mengelakkan kerosakkan barang kita di dalam dari hentakkan. Walau bagaimanapun, jangan sesekali untuk jatuhkan beg dari tempat tinggi. Hahaha! Tambah-tambah kalau bawa laptop. Nangis tidak berlagu jadinya.

Kemudian, beg ini sangat UNIK kerana beg ini adalah kategori beg stail 3 dalam 1. Beg ini boleh digunakan mengikut keselesaan pengguna atau dalam erti kata lain, beg ini boleh digunakan mengikut mood dan kesesuaian fesyen kita pada waktu-waktu tertentu.

Stail 3 Dalam 1 yang dimaksudkan adalah :

💟Sandang
💟Slang
💟Pegang




Beg ini sesuai untuk membawa laptop, buku lukisan saiz A4 dan B4 atau saiz yang lebih kecil dari A4. Selain itu, sesuai untuk di bawah ke sekolah bagi remaja. Malah, sangat sesuai untuk golongan yang sudah bekeja.

Saya membeli beg ini sebab saya adalah blogger. Memang kerap membawa laptop ke mana-mana sebab saya tak suka menulis menggunakan handphone lantaran skrin terlalu kecil dan saya lebih berminat menaip menggunakan keyboard. Selain itu, hobi saya (Melukis menggunakan kertas saiz B4) memerlukan beg yang luas dan saiz seperti beg galas NEAT kelabu ini.

Beg ini juga mempunyai lima ruang menyimpan barang. Dua daripadanya adalah ruang besar untuk menyimpan barangan yang besar tetapi barangan nipis.

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Follow my blog with Bloglovin 💋

Share:

3 Kata-kata Dari Teman:

Fieza Sani berkata...

Bestnya beg macamni..3 in 1..baru ni masa cuti2 ke obersee, biras akak pun ada beli satu beg yang boleh digayakan 3 style macam ni...

Nas Ibrahim berkata...

Ulasan menarik. Tkasih bg review berguna.

Sofinah Lamudin berkata...

sama-sama. terima kasih juga baca review berkenaan Chilindo kat blog saya.