Selasa, 20 Mei 2014

Kombinasi 3 nombor yang menunjukkan kecenderungan kita (Metafizik Tarikh Lahir)

Assalammualaikum readers :)

Siang tadi saya ada buat satu entry mengenai PERSONALITI BERDASARKAN PENGIRAAN METAFIZIK TARIKH LAHIR (klik untuk baca). Saya dah janji nak sambung langkah seterusnya. Langkah seterusnya ni, ada sedikit pening-pening. hehe. kena faham dan teliti kiraan dari mana ke mana oke. :)

Boleh lihat gambar kat bawah ni. Saya ada explain juga. Boleh baca dan rujuk gambar untuk lebih faham. Untuk pengetahuan kita bersama, kiraan kali ini adalah untuk mengetahui kecenderungan kita melalui kombinasi 3 nombor dari kiraan tarikh lahir kita.


Baca semua soalan dan jawapan metafizik di sini

Ada tiga kecenderungan dalam diri kita yang boleh kita siasat. hahaha :p Gambar di bawah ni adalah hasil kiraan tarikh lahir saya. Korang boleh cuba kira untuk korang punya kekasih. eh? kesitu pula :p

Oke jom teruskan meneliti gambar dan penjelasan saya kat bawah.


Saya dah tandakan huruf berwarna hijau pada kotak warna biru untuk senang rujuk.



a + c ( 7 + 7 = 14, kecilkan lagi. 1 + 4 = 5). So, letak 5 kat kotak yang dah ditandakan 'a + c'

b + c ( 9 + 7 = 16, kecilkan lagi. 1 + 6 = 7). So, letak 7 kat kotak yang dah ditandakan 'b + c'

d + f ( 1 + 1 = 2). So, letak 2 kat kotak yang dah ditandakan 'd + f '

e + f ( 9 + 1 = 10, kecilkan lagi. 1 + 0 = 1). So, letakkan 1 kat kotak yang dah ditandakan 'e + f '

c + g ( 7 + 8 = 15, kecilkan lagi. 1 + 5 = 6). So, letak 6 kat kotak yang dah ditandakan 'c + g '

f + g ( 1 + 8 = 9). So, letak 9 kat kotak yang dah ditandakan 'f + g'

h + i ( 9 + 6 = 15, kecilkan lagi. 1 + 5 = 6). So, letak 6 kat kotak yang dah ditandakan 'h + i'

Senang faham kan setakat ni ? hehehe...kalau tak faham boleh komen dan tanya oke. :)

Lepas tu, saya ada highlightkan petak kuning kat 3 bahagian. Tu maksudnya adalah bahagian nombor/pola kecenderungan kita.

Nombor kombinasi saya kat petak highlight kuning tu adalah 753, 213 dan 696.

Ramai yang tertanya-tanya. kenapa 696 bukan 966? hehe.. ikut saja sebab itu adalah arah yang merujuk piramid kiri kanan tarikh lahir kita. Ada sebabnya, tapi maklumla, dah tak ingat. Nanti saya share lagi kalau saya jumpa buku yang saya pinjam kat perpustakaan Labuan, oke! :)


Apa yang dimaksudkan disebalik nombor kombinasi kita?

Ini saya punya, nanti kamu kira-kira tarikh lahir dulu lepas tu boleh rujuk kat entry bertajuk "Kombinasi nombor untuk rujukan selepas membuat kiraan Metafizik Tarikh Lahir" untuk ketahui nombor kecenderungan korang OK!.

753

  • 'Pelaris' diri kerana selalu berurusan dengan VIP/Kenamaan/orang atasan.
  • Orang atasan/VIP/Kenamaan mudah suka dan percaya kepadanya.
  • Mudah yakinkan orang.
  • Menjadi tarikan orang.
  • Mudah bergaul dengan orang atasan. 

213

  • Seorang debaters/berhujah/debat.
  • Kekuatan pada suara.
  • Sesuai menjadi guru/pensyarah/ahli politik/Sales marketing/usahawan.

696

  • Sesuai dalam bidang perniagaan dan menjadi usahawan.

Alhamdulillah untuk yang baik-baik. Yang tak baik, ubah. Yang baik, asah. Apapun yang tertulis pada maksud nombor di atas, yang menentukannya hanya diri kita sendiri. Nombor kajian ini hanya untuk kita lihat kita sesuai dengan bidang apa dan bagaimana diri kita untuk diperbaiki atau ditambah potensi diri sendiri.

. . . . .


. . . . .

Saya akan sambung post seterusnya dengan membuat entry rujukan nombor kombinasi untuk korang oke.

KLIK SINI untuk membaca senarai 3 nombor kombinasi kecenderungan berdasarkan tarikh lahir!

With Love,
#Sofinah696 ๐Ÿ’•
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .


Share:

25 ulasan:

  1. Salam.. x faham lah.. boleh tlg ajar x.. no 696 2 nk ambik start dari mana.. 6 yg tengah kew 6 yg atas.. pas 2 nape no yg dah kira 2 xde.. boleh tlg ajar x.. ajar dlm email.. emy_nafi4638@yahoo.com

    BalasPadam
  2. Salam....nk tnye yg 696 tu die amik dr kiri,kanan,bawah? or bawah kiri kanan? pa2 kalu no yg lain tu kenape xde? leh ajar kat email tak?hihi
    muhamadafiqahnaf@gmail.com

    BalasPadam
  3. Salam nak tnya.. mane dtg 3 yg kat sebelah kiri tu??? Ke tu total yg belah kanan.. ambik letak belah kiri.?? Xfaham

    BalasPadam
  4. Salam nak tanya.. mana dtg 3 belah kiri tu... ??
    Xfaham

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hasil tambah 7 + 5 = 12
      Pastu 12 tu 1 + 2 = 3
      Dapatlah nombor 3

      Padam
  5. Fnn Hacks : Sebelah kiri tu datangnya dari dalam kotak 3 segi tu. Boleh rujuk huruf a,b,c, tu... a+c , b+c tu akan berikan jawapan kepada sebelah kiri.

    contoh :
    7 + 7 (a + c) = 14 (disebabkan jawapannya ada dua digit, maka 1 ditambah lagi dengan 4). 1 + 4 = 5.

    err... boleh faham tak?
    kalau still tak faham contact saya kat facebook ni - https://www.facebook.com/sofie.fx (add dulu baru inbox. nanti saya tak nampak mesej awk.)

    BalasPadam
  6. pening kira..tlong kira jap 18/09/1980...pastu wasap saya 0134566508

    BalasPadam
  7. pening kira..tlong kira jap 18/09/1980...pastu wasap saya 0134566508

    BalasPadam
  8. xpaham..tlong kira jap 18/09/1980..wasap kat 0134566508...sy kira bnyk sngt 999

    BalasPadam
  9. serius tak paham mana datang no dekat kotak h dan i. yang laim tu paham je.

    BalasPadam
  10. salam nak tanya

    kalau total (a+c dan b+c) = 2 digit harus dikecilkan juga kan?
    saya kecilkan, lepas total up semua dan semak maksud kombinasi takde pulak.. ke saya salah buat? huhuhu

    BalasPadam
  11. 696 tu...nak amik 6 yg mana duluu..

    BalasPadam
  12. Salam.. Boleh explain x..mcmana nk dpt kan yg last tu.. 696..dr mana nk start.. Yg lain dh paham..
    Tq.

    BalasPadam
  13. Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
    112 696 819

    BalasPadam
  14. Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
    112 696 819

    BalasPadam
  15. Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
    112 696 819

    BalasPadam
  16. Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
    112 696 819

    BalasPadam
  17. salam mcm mana no 696 tu konpius skit nk amik 6 tgh dlu or 6 kanan dlu?

    BalasPadam
  18. Seterusnya solat 5 Lima Kali di awal waktu ,pasti Dan pasti anda berjaya

    BalasPadam
  19. Seterusnya solat 5 Lima Kali di awal waktu ,pasti Dan pasti anda berjaya

    BalasPadam
  20. huraian sy mcm mna ...742,966,516

    BalasPadam
  21. Hmm yg jadi 696 sebab no tu dibaca dari kiri Dan jadi 966 kalo dibaca dari kanan ke?!!..nk dapat 696 kene baca start dari nombor i=6,kemudian no h=9 pastu no h+i=6... camtu ke caranya!??

    BalasPadam
  22. Says faham.tpi knapa ada satu je kecederungn saya. 753,573,729

    BalasPadam

Terima Kasih Sebab Membaca. Jemput Komen.
[Penafian] Pihak www.sofinahlamudin.com tidak akan bertanggungjawab dengan komen komen yang negatif. Setiap komen yang negatif adalah atas tanggungjawab pengomen itu sendiri.