SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Selasa, 20 Mei 2014

Kombinasi 3 nombor yang menunjukkan kecenderungan kita (Metafizik Tarikh Lahir)

Assalammualaikum readers :)

Siang tadi saya ada buat satu entry mengenai PERSONALITI BERDASARKAN PENGIRAAN METAFIZIK TARIKH LAHIR (klik untuk baca). Saya dah janji nak sambung langkah seterusnya. Langkah seterusnya ni, ada sedikit pening-pening. hehe. kena faham dan teliti kiraan dari mana ke mana oke. :)

Boleh lihat gambar kat bawah ni. Saya ada explain juga. Boleh baca dan rujuk gambar untuk lebih faham. Untuk pengetahuan kita bersama, kiraan kali ini adalah untuk mengetahui kecenderungan kita melalui kombinasi 3 nombor dari kiraan tarikh lahir kita.


Baca semua soalan dan jawapan metafizik di sini

Ada tiga kecenderungan dalam diri kita yang boleh kita siasat. hahaha :p Gambar di bawah ni adalah hasil kiraan tarikh lahir saya. Korang boleh cuba kira untuk korang punya kekasih. eh? kesitu pula :p

Oke jom teruskan meneliti gambar dan penjelasan saya kat bawah.


Saya dah tandakan huruf berwarna hijau pada kotak warna biru untuk senang rujuk.



a + c ( 7 + 7 = 14, kecilkan lagi. 1 + 4 = 5). So, letak 5 kat kotak yang dah ditandakan 'a + c'

b + c ( 9 + 7 = 16, kecilkan lagi. 1 + 6 = 7). So, letak 7 kat kotak yang dah ditandakan 'b + c'

d + f ( 1 + 1 = 2). So, letak 2 kat kotak yang dah ditandakan 'd + f '

e + f ( 9 + 1 = 10, kecilkan lagi. 1 + 0 = 1). So, letakkan 1 kat kotak yang dah ditandakan 'e + f '

c + g ( 7 + 8 = 15, kecilkan lagi. 1 + 5 = 6). So, letak 6 kat kotak yang dah ditandakan 'c + g '

f + g ( 1 + 8 = 9). So, letak 9 kat kotak yang dah ditandakan 'f + g'

h + i ( 9 + 6 = 15, kecilkan lagi. 1 + 5 = 6). So, letak 6 kat kotak yang dah ditandakan 'h + i'

Senang faham kan setakat ni ? hehehe...kalau tak faham boleh komen dan tanya oke. :)

Lepas tu, saya ada highlightkan petak kuning kat 3 bahagian. Tu maksudnya adalah bahagian nombor/pola kecenderungan kita.

Nombor kombinasi saya kat petak highlight kuning tu adalah 753, 213 dan 696.

Ramai yang tertanya-tanya. kenapa 696 bukan 966? hehe.. ikut saja sebab itu adalah arah yang merujuk piramid kiri kanan tarikh lahir kita. Ada sebabnya, tapi maklumla, dah tak ingat. Nanti saya share lagi kalau saya jumpa buku yang saya pinjam kat perpustakaan Labuan, oke! :)


Apa yang dimaksudkan disebalik nombor kombinasi kita?

Ini saya punya, nanti kamu kira-kira tarikh lahir dulu lepas tu boleh rujuk kat entry bertajuk "Kombinasi nombor untuk rujukan selepas membuat kiraan Metafizik Tarikh Lahir" untuk ketahui nombor kecenderungan korang OK!.

753

  • 'Pelaris' diri kerana selalu berurusan dengan VIP/Kenamaan/orang atasan.
  • Orang atasan/VIP/Kenamaan mudah suka dan percaya kepadanya.
  • Mudah yakinkan orang.
  • Menjadi tarikan orang.
  • Mudah bergaul dengan orang atasan. 

213

  • Seorang debaters/berhujah/debat.
  • Kekuatan pada suara.
  • Sesuai menjadi guru/pensyarah/ahli politik/Sales marketing/usahawan.

696

  • Sesuai dalam bidang perniagaan dan menjadi usahawan.

Alhamdulillah untuk yang baik-baik. Yang tak baik, ubah. Yang baik, asah. Apapun yang tertulis pada maksud nombor di atas, yang menentukannya hanya diri kita sendiri. Nombor kajian ini hanya untuk kita lihat kita sesuai dengan bidang apa dan bagaimana diri kita untuk diperbaiki atau ditambah potensi diri sendiri.

. . . . .


. . . . .

Saya akan sambung post seterusnya dengan membuat entry rujukan nombor kombinasi untuk korang oke.

KLIK SINI untuk membaca senarai 3 nombor kombinasi kecenderungan berdasarkan tarikh lahir!

With Love,
#Sofinah696 ๐Ÿ’•
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .


Share:

33 Kata-kata Dari Teman:

emy_nafi4638 berkata...

Salam.. x faham lah.. boleh tlg ajar x.. no 696 2 nk ambik start dari mana.. 6 yg tengah kew 6 yg atas.. pas 2 nape no yg dah kira 2 xde.. boleh tlg ajar x.. ajar dlm email.. emy_nafi4638@yahoo.com

Tanpa Nama berkata...

Salam....nk tnye yg 696 tu die amik dr kiri,kanan,bawah? or bawah kiri kanan? pa2 kalu no yg lain tu kenape xde? leh ajar kat email tak?hihi
muhamadafiqahnaf@gmail.com

Yaya khan berkata...

Salam nak tnya.. mane dtg 3 yg kat sebelah kiri tu??? Ke tu total yg belah kanan.. ambik letak belah kiri.?? Xfaham

Yaya khan berkata...

Salam nak tanya.. mana dtg 3 belah kiri tu... ??
Xfaham

Sofinah Lamudin berkata...

Fnn Hacks : Sebelah kiri tu datangnya dari dalam kotak 3 segi tu. Boleh rujuk huruf a,b,c, tu... a+c , b+c tu akan berikan jawapan kepada sebelah kiri.

contoh :
7 + 7 (a + c) = 14 (disebabkan jawapannya ada dua digit, maka 1 ditambah lagi dengan 4). 1 + 4 = 5.

err... boleh faham tak?
kalau still tak faham contact saya kat facebook ni - https://www.facebook.com/sofie.fx (add dulu baru inbox. nanti saya tak nampak mesej awk.)

Unknown berkata...

pening kira..tlong kira jap 18/09/1980...pastu wasap saya 0134566508

Unknown berkata...

pening kira..tlong kira jap 18/09/1980...pastu wasap saya 0134566508

Unknown berkata...

xpaham..tlong kira jap 18/09/1980..wasap kat 0134566508...sy kira bnyk sngt 999

Unknown berkata...

serius tak paham mana datang no dekat kotak h dan i. yang laim tu paham je.

Unknown berkata...

salam nak tanya

kalau total (a+c dan b+c) = 2 digit harus dikecilkan juga kan?
saya kecilkan, lepas total up semua dan semak maksud kombinasi takde pulak.. ke saya salah buat? huhuhu

Unknown berkata...

696 tu...nak amik 6 yg mana duluu..

IZZAT AZMI berkata...

Hasil tambah 7 + 5 = 12
Pastu 12 tu 1 + 2 = 3
Dapatlah nombor 3

Unknown berkata...

apa nama fb .

amera berkata...

terima kasih akak

Amirah Hj. Wan Mohd Nur berkata...

Salam.. Boleh explain x..mcmana nk dpt kan yg last tu.. 696..dr mana nk start.. Yg lain dh paham..
Tq.

Unknown berkata...

Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
112 696 819

Unknown berkata...

Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
112 696 819

Unknown berkata...

Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
112 696 819

Unknown berkata...

Sya cari saya macam tak ada je ni dye blh tolong
112 696 819

Unknown berkata...

salam mcm mana no 696 tu konpius skit nk amik 6 tgh dlu or 6 kanan dlu?

Unknown berkata...

Seterusnya solat 5 Lima Kali di awal waktu ,pasti Dan pasti anda berjaya

Unknown berkata...

Seterusnya solat 5 Lima Kali di awal waktu ,pasti Dan pasti anda berjaya

Unknown berkata...

huraian sy mcm mna ...742,966,516

Usop Ipin berkata...

Hmm yg jadi 696 sebab no tu dibaca dari kiri Dan jadi 966 kalo dibaca dari kanan ke?!!..nk dapat 696 kene baca start dari nombor i=6,kemudian no h=9 pastu no h+i=6... camtu ke caranya!??

Tanpa Nama berkata...

Says faham.tpi knapa ada satu je kecederungn saya. 753,573,729

Tanpa Nama berkata...

Assalamualaikum
Dalam banyak-banyak pola yang diberi, Semua saya ada. Tetapi ada satu pola yang saya ada tetapi tiada dalam senarai. Apakah kerana pola ini tiada memberikan apa-apa tafsiran?
Pola 314

Sofinah Lamudin berkata...

Semua pola ada tafsiran. Tapi senarai ini sahaja yg saya jumpa untuk kongsi kt blog.

Unknown berkata...

xpham..tlong kire kn

Bella Jamal berkata...

Menarikkk! Nak try la dan rujuk sini. Ke boleh kirakan utk sis. Hehe

ojan berkata...

masih belum faham..ni nombor perkiraan saya
369, 213, 123

Unknown berkata...

salam sis...cuba komen nomor ni saya dah kira
369 213 123

Zambo berkata...

.......|09 | 09 | 19 | 89|
........|9 | 9..|..1 | 8
..........|9|.......|9|
|9|9|9|.......|9|.......|1|9|1|
............|9 | 9|
..............|9|

Zambo berkata...

.......|09 | 09 | 19 | 89|
........|9 | 9..|..1 | 8
..........|9|.......|9|
|9|9|9|.......|9|.......|1|9|1|
............|9 | 9|
..............|9|