SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Isnin, 2 September 2013

The Spicy Chicken McDeluxe ON THE hot Monday

Assalammualaikum Readers, and bloggers,

Info Menarik :
  1. Bakat Johara Hadiah 50,000 !!
  2. Stop asking for FREE WIFI password. Here u can bites all internet connections!
  3. Nak tengok KL Gangster 2 secara online tetapi HALAL ? Sini !!
  4. Photography Challenge.
  5. Maxis Giveaway 2013.
  6. Perkara yang di lepas pandang oleh wanita.

  7. Sekarang berkumandang lagu Miley Cyrus yang baru - We Can't Stop! Lagu ni buat saya rasa "High" ... Just tak berapa nak suka dengan penampilan Miley Cyrus yang sekarang.


    Lepas je habis lagu Miley Cyrus, saya nak dengar lagu "Hadapi Dengan Senyuman" pula by Dewa 19. Terdengar lagu ni sayup-sayup kat televisyen rasa nak dengar lagi. Lagu ni, adalah lagu yang penuh kenangan. Haih! Banyak sangat la kenangan yang saya asyik sebut-sebut dalam blog ni kan ? hehe. Actually, kenangan banyak tu memang lah banyak. Kenangan kanak-kanak, kenangan perasaan kita ketika dulu dan sebagainya. Lagu ni menggamit memory saya semasa masih bersekolah. Frust dengan subjek Pengajian Am, dengar lagu ni. Tak dapat result best, dengar lagu ni. Memikirkan sesuatu yang terjadi dan terus tak akan patah balik, dengar lagu ni.

    Biasalah.. Lagu ni mengingatkan saya bahawa hidup ni penuh dengan ujian dan dugaan. Yang dah jadi, biarlah jadi. Hadapi dengan terang jiwa, semua kan baik-baik sahaja. :) Hadapi dengan senyuman...

    Bagi saya, lagu ni tenang.. lagu ni, kalau kecewa, tak mungkin akan rasa nak balas dendam atau marah.. Malah akan teruskan usaha di mana saya percaya, yang terbaik adalah untuk kita. Lagipun, apa yang dah ditetapkan tuhan tu, tak akan ada yang bisa mengubahnya. Ikhlaskan dan redha itulah jalan terbaik.

      So, what happen today ?
      Cuaca hari ni nampaknya begitu panas terik kat Labuan. Sangat panas! Dua tiga hari ni, cuaca panas menyegat sangat hingga rasa kulit ni bagaikan kena gigit. Orang yang putih, of course dia akan merah padam. Tapi, sepanas-panasnya cuaca terik matahari, panas lagi neraka kan. Mungkin panas macam mana pun rasanya hari ni, saya rasa saya tak perlu nak cakap apa-apa, kemungkinan besar tanda hujan lebat akan turun tak lama lagi kat Labuan. OR? Sebab Labuan ni pulau yang dikelilingi dengan pantai.

      Aktiviti hari ini hanyalah mengurus banyak macam. Biasalah. Hari Isnin. Siapa kata orang yang tak kerja, duduk rumah dia tak ada hari Isnin ? Adaaaa...

      Tapi Isnin dia tak kejar masa sangat. Isnin tak sempat mungkin boleh sambung pada hari Selasa. May be.

      Encik Tunang ada urusan kat Suzuki Company dan Jabatan Bekalan Air. Saya pula, Maybank, Public Bank, dan Western Union.

      This is my first time berurusan dengan Western Union. Hmm, apa yang saya rasa is...I feel Good! Memudahkan kita untuk menghantar duit dan menerima duit dari luar Malaysia. Mungkin, jika ada card Western Union tu akan menjadi satu kelebihan juga.

      Bila petang, Encik Tunang sempat bawa pulang dua ekor kucing dari rumah saya ke rumahnya. So, the kucing now ada tuan baru dan rumah baru..May You Happy Cats!!

      Then,
      I Think, sampai sini sahaja story hari ni. but..sebelum tu, THANKS to Encik Tunang belanja The Spicy McDeluxe dan French Fries hari ni.. HEHE.

      Okeh.Jumpa di next entry..Wassalam..


      P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~

      With Love,

    Share:

    0 Kata-kata Dari Teman: