SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Khamis, 9 Oktober 2014

Hangout|Makan-Makan|Lepak-Lepak

Assalammualaikum bloggers dan Readers,

Saya hari ni buka pendrive koleksi foto bulan-bulan lepas. Lepas tu gatal tangan buka photoshop. Haha... Terjadi lah macam-macam gambar di edit-edit.



Ni #Throwback kisah 06 September 2014. Masa ni, Encik tunang ajak saya jalan-jalan. Makan-makan. Wahhh kenyanggg! Lupa semua pasal fitness-fitness tu. haha.

Encik Tunang ajak makan Pizza Hut. Breakfast Pizza Hut. Order yang banyak-banyak. Hambik! Memang Alhamdulillah kenyang. hehe.

Thanks darling!!




Lepas makan, jalan-jalan... survey-survey baju kahwin. Ops! hehe. Kita survey dulu, Mana berkenan nanti kita 'kebas' bawa naik pelamin. ngehe...



Jalan-sana-sini kemudian, Encik Tunang kata, "Jom tengok headphone beats.." Waa... mesti la saya nak pergi...favourite tu. But the suprise is.....ingatkan tengok-tengok je. Rupanya saya dapat hadiah! Wiwiwiwiwi... Saya suka headphone original. Beats Dr.Dre salah satu jenama saya suka! Memang gila dengan headphone original sebab...

1. Nak capai tahap bintang bulan bila dengar muzik. haha!
2. Nak dengar lagu hingga puas hati dengan BASS!
3. Nak dengar muzik tahap maksima sebab bila dah guna memang tak akan dengar bunyi persekitaran (Hati-hati nanti pekak pula kan)
4. Selesa di bahagian pelekap telingga.

...dan banyak lagi sebab yang boleh korang google ciri-ciri headphone original ni. hehe. Saya malas nak review. kehkeh...

Saya suka headphone baru saya! hehehhee....



Dah jalan sana-sini... singgah sana-sini, kami pergi Oldtown. Sambung buat kerja online. Seronok sebab fleksibel. Masa kita sendiri tentukan kalau kita kerja atau buat perniagaan online. ha? perniagaan apa?

Korang boleh singgah ke website yang baru sahaja saya bangunkan untuk berkongsi maklumat perniagaan saya kat sini -- PERNIAGAAN ONLINE YANG SESUAI UNTUK WANITA [KLIK SINI] .

Boleh juga jenguk ke blog perniagaan saya. Semua yang saya kongsikan adalah maklumat-maklumat pembacaan yang berguna untuk sesiapa sahaja yang buat pendapatan sampingan okeh! [KLIK SINI] untuk menjenguk blog tersebut.



Seharian dengan Encik Tunang, makan, lepak..jalan-jalan... buat kerja online... Tak pernah rasa bosan.

Special thanks to my darling sebab banyak membantu dalam usaha saya menceburi bidang perniagaan online. Sekarang memang masih bertatih lagi. hehe. In Shaa Allah tak lama lagi akan pro la... ngehe! Angan-angan biar tinggi. SEMANGAT!

PARIS. Salah satu tempat yang memang menjadi idaman.
TUNGGU. Nanti saya datang dengan Mr.Nazz. hehe.

Terima kasih sebab sudi baca. Jumpa lagi di entry seterusnya.


With Love,





Share:

0 Kata-kata Dari Teman: