SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Ahad, 19 Oktober 2014

Meja Lappy Comel di hujung minggu

Assalammualaikum Readers and Bloggers,

Hujung minggu ni, tak ada kerja nak buat melainkan hangout dan jalan-jalan dengan Encik Tunang (teman dia shopping, makan, lepak, borak dan saya lepas rindu.. hehehe). Alhamdulillah, dua hari lepas settle urusan kat Jabatan Agama Islam. Next nak urus perkara-perkara yang seterusnya pula. Hari ni, saya dan my husband to be jalan-jalan sambil beli barang-barang keperluan dan keselesaan SOHO (rumah + ofis).

Thanks Encik Tunang. Sangat suka dengan meja lappy comel ni.



Selain daripada meja, dapat juga fail baru untuk misi baru daripada Encik Tunang. Hehe. Fail untuk trading plan. Trading plan tu apa? Tu untuk menyimpan semua data ada plan-plan untuk #StrategiWangForex. Untuk maklumat lanjut boleh ke website saya. [KLIK SINI] .

Pelbagai projek dan idea baru yang nak dilakukan sekarang bersama Encik Tunang. Agak sibuk juga. hehe.

Jalan ke sana ke mari dengan Encik Tunang, boleh tahan membuatkan kami berdua penat juga. hehe. Pulang ke rumah masing-masing awal hari ni. Memandangkan esok Isnin. Kami nak sambung kerja masing-masing untuk matlamat bersama. Saya pulang terus kemas bilik, pasang meja baru dalam bilik. hahhaa. Encik Tunang pula, pasang perabot baru dia dalam bilik dia.

Share gambar masing-masing guna whatsapp. hehehe. Tak sabar nak 'bergabung'. Semoga Allah segala urusan berjalan lancar dan dipermudahkan. Amin.

You and me. Sofinazz.














With Love,



Share:

0 Kata-kata Dari Teman: