SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Selasa, 21 November 2017

Bergaya dengan Pakaian Muslimah dari Butik Online Lanafira

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Zaman moden ini, bukanlah perkara luar biasa apabila seorang wanita muslim sudah tahu untuk berfesyen tetapi masih mempunyai ciri-ciri muslimah, iaitu menutup aurat dan berhijab. Peningkatan wanita muslimah yang bergaya dan suka mengenakan fesyen terkini sudah tidak dapat dikira lagi bilangannya. Ramai wanita muslimah juga sudah bekerjaya selaras dengan kemajuan mentaliti zaman kini. Oleh itu, wanita muslim bekerjaya ini memerlukan pakaian muslimah yang sesuai untuk ke tempat kerja masing-masing. Oleh hal yang demikian, dengan adanya keperluan dan peningkatan ini, butik online yang menjual pakaian muslimah juga semakin meningkat bagi memenuhi keperluan wanita-wanita muslimah. Butik online pakaian muslimah Lanafira adalah salah satu butik online yang menyediakan fesyen terkini dan berkualiti. Malah, selain dari dapat bergaya dengan pakaian muslimah dari butik online Lanafira ini, pelanggan juga bakal mendapat pelbagai faedah dan pengetahui berkenaan fesyen muslimah.

Bergaya dengan Pakaian Muslimah dari Butik Online Lanafira


Butik online pakaian muslimah LANAFIRA ini menyediakan beberapa jenis fesyen yang cantik dan menarik. Antaranya adalah Long Dress - Melissa, Blouse & Tops - Aira, Blouse & Tops - Meena, Kebaya Modern - Alana, Skirt Labuh - Zalia, dan  Modern Peplum - Sofea.

Long Dress - Melissa adalah fesyen yang menampakan si pemakai nampak begitu ayu dan sudah pasti kelihatan begitu cantik ketika berjalan di mana-mana sekalipun apatah lagi bersiar-siar di taman bunga dan pantai bersama orang tersayang. Sesuai juga untuk dipakai untuk ke tempat kerja dan kolej.


Kepada wanita muslimah yang meminati fesyen moden, sudah pasti akan lebih kelihatan menarik lagi dengan Modern Peplum - Sofea dari butik online LANAFIRA ini. Pelbagai corak yang menarik disediakan oleh LANAFIRA. Sangat sesuai untuk dipakai ke majlis-majlis tertentu tetapi santai dan selesa. Tidak terlalu complicated.


Cantikk kan? Untuk melihat beberapa lagi jenis dan fesyen dari butik online pakaian muslimah dari LANAFIRA ini, sila ke laman web yang tertera di dalam gambar, OK.

Fesyen pakaian muslimah dari LANAFIRA ini sangat sesuai untuk ke pejabat, kolej, bersiar-siar, ke majlis-majlis tertentu seperti ke majlis perkahwinan rakan dan saudara mara dan paling penting, pakaian muslimah LANAFIRA juga pasti sangat cantik dipakai ketika hari raya Aidilfitri! Ramai wanita suka bergaya di hari raya!

Tips berfesyen juga disediakan oleh LANAFIRA di blog mereka. Pelbagai cerita fesyen, dan ilmu berkenaan fesyen boleh dibaca untuk mereka yang ke laman web mereka di www.lanafira.com. Antaranya :

Tips pemilihan Fabrik Jubah.


Cara Berpakaian Wanita Gemuk


Tips Membeli Blouse Wanita


Selain dari menyediakan blog fesyen di laman web mereka, mereka juga menyediakan ebook percuma di mana mereka telah menulis sebanyak 99 tips fesyen terkini di dalam ebook tersebut. Ebook yang LANAFIRA sediakan adalah ringkas tetapi padat dengan tips fesyen terkini. Malah penulisan adalah jenis ringan dan santai sekali!

Untuk membeli pakaian muslimah di butik online LANAFIRA ini sangatlah mudah dan ringkas. Klik pada Login/Register di sebelah kanan atas laman web LANAFIRA, kemudian akan keluar borang sign up seperti di bawah :


Kita boleh memilih sama ada untuk sign up menggunakan facebook atau pun google. Kemudian, boleh lah memilih-milih warna, fesyen dan saiz pakaian muslimah LANAFIRA. Jika sudah berkenan klik sahaja add to cart! Kemudian, boleh membuat pembayaran setelah selesai. Selamat membeli belah di butik online LANAFIRA!

Sila ke laman web, instagram atau facebook LANAFIRA untuk maklumat lanjut :



With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .


Share:

11 Kata-kata Dari Teman:

Siti Yang Menaip berkata...

cantik cantik bajunya ehe.. suka yang kelabu tuuu =D

Junzie berkata...

assalammualaikum ! =D ju dtg ziarah dan blogwalking =D

Mrs Pip berkata...

banyak yang menarik di lanafira, cepat pula sold out.

Sofinah Lamudin berkata...

ya.. cantik kan!

Sofinah Lamudin berkata...

Hi... terima kasih datang sini... saya terjah Jun Zie pula lepas ni.. hehe.

Sofinah Lamudin berkata...

Ya kak pip.. banyak sold out!

Kak Mahh berkata...

Tq info...bolehlah akak sopim lagi.

Sofinah Lamudin berkata...

sama-sama kak mahh. hehe... shoping jan tak shoping kak.

Mormor berkata...

lawanyaaaa bajuu

Mia Kassim berkata...

Wow .. mmg cantik2 semua. Sangat kena bg mereka yg pandai bergaya 😊

Aisyah Atiqah berkata...

nice ;)