SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 11 November 2017

Hero Chou Mobile Legends Menukar Imej Baru - Malaysia

Assalammualakum Bloggers dan Readers,

Kepada peminat Chou dalam Mobile Legends, pasti sudah mengetahui bahawa Hero Chou Mobile Legends menukar imej barunya kepada yang lebih smart gitu! Bukan saja lebih smart tetapi lebih moden. Seperti yang korang tahu, Chou adalah dari keluarga miskin dan orang biasa-biasa sahaja. Pakaian Chou adalah serba sederhana dan kurang bergaya. Hero Chou Mobile Legends menukar imej baru ini hanyalah kerana  satu sebab.

klik>> Latar Belakang Hero Chou Mobile Legends <<klik

Chou mempunyai seorang kawan di Land of Dawn iaitu Lancelot. Chou diketawakan oleh Lancelot hanya kerana pakaian Chou yang langsung tiada gaya. Oleh hal yang demikian, Chou nekad untuk menukar imej nya. Jika sebelum ini baju Chou berwarna kuning, kini Chou memilih untuk menggunakan warna yang lebih elegan iaitu hitam. Selain dari menukar pakaiannya, Chou juga menukar gaya rambutnya.

Hero Chou Mobile Legends Menukar Imej Baru - Malaysia - Sofinah Lamudin

Walaupun begitu, Lancelot tetap mengutuk dan gelak dengan pakaian baru Chou. Jelaskah, Lancelot seorang yang pembuli. haha!

Untuk membeli Hero Chou Mobile Legends ini, tidaklah semahal hero yang lain. Chou hanya perlukan 24000 BP atau 499 Diamonds. Walaupun ia tidak mahal, saya sendiri belum menjadikan Chou sebagai koleksi hero saya. Hehe.. Skin Chou yang lain juga, boleh tahan menarik terutamanya skin Dragon Boy.

Hero Chou Mobile Legends Menukar Imej Baru - Malaysia - Sofinah Lamudin

Hanya bernilai 24000 BP tidak semestinya Chou adalah hero yang tidak seronok digunakan. Saya akan cuba menggunakan hero ini kelak menggunakan tutorial yang sudah saya sediakan dengan merujuk kepada mereka yang sudah berpengalaman menggunakan Chou.

klik>> Panduan Menggunakan Hero Chou di Mobile Legends <<klik

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .


Share:

0 Kata-kata Dari Teman: