SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 11 November 2017

Latar Belakang Hero Chou Mobile Legends - Malaysia

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Chou adalah salah seorang HERO dari MOBILE LEGENDS. Adakah korang peminat Hero Chou Mobile Legends? Hero Chou Mobile Legends adalah hero yang hampir sama dengan Bruce Lee termasuk dari gaya dan cara pemakaiannya.Chou dilahirkan disebuah perkampungan kecil. Mempunyai kehidupan yang berkualiti paling rendah. Walaupun kehidupan Chou sangat sukar, kebaikan hati Chou tidak pernah pudar. Chou cuba untuk merawat orang tua dan kanak-kanak disekelilingnya dengan penuh sabar. Dalam keadaan yang gawat dan tidak stabil tempat tinggalnya terus merudum akibat dari kesan luar.

Latar Belakang Hero Chou Mobile Legends - Malaysia


Pada suatu hari, Chou menyelamatkan seorang sami tua di dalam keadaan wanted! Chou membawanya pulang ke tempat tinggalnya dan menjaga sami itu agar tidak dijumpai oleh orang yang mencari sami itu. Sebagai balasan kebaikan Chou kepadanya, sami itu mengajar Chou kemahiran Kung-Fu kuno Asia. Sami itu memberitahunya bahawa dunia memerlukan wira sebenar untuk mengakhiri pergolakan. Selepas tamat latihannya dengan sami itu, Chou bersumpah di hadapan sami bahawa dia akan menjadi pahlawan sebenar.

Kemudian, Chou memulakan pengembaraannya ke Land of Dawn tanpa menoleh kebelakang atau menukar fikiran. Sambil melihat Chou pergi dan semakin jauh, Sami mengangguk kepala dan menghilang.

klik>> Hero Chou Mobile Legends menukar imej baru <<klik
klik>> Panduan Menggunakan Hero Chou di Mobile Legends <<klik

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .


Share:

2 Kata-kata Dari Teman:

Sha Mohamed berkata...

Game ke.. Macam menarik..

Sofinah Lamudin berkata...

ya game. hehehe. Mobile game..