SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Rabu, 7 Ogos 2013

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2013 Kepada Semua Blogger dan Reader

Assalammualaikum Readers, Bloggers :)

Takbir raya sudah berkumandang.Semoga dihari yang mulia ini semua yang menyambut Hari Raya Aidilfitri sihat walafiat hendaknya.

Alhamdulillah kita semua masih panjang umur dan masih berjumpa lagi untuk Ramadan dan Aidilfitri pada tahun ini. Semoga Ramadan tahun ini sangat bermakna buat kita semua berbanding Ramadan yang lepas-lepas. Amin. Alhamdulillah.

Sebelum saya bercerita panjang lebar, Saya nak MENGUCAPKAN SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA SEMUA YANG MENYAMBUT PERAYAAN INI.

Kehadiran Aidilfitri atau Hari Raya Fitrah sesungguhnya menjanjikan suatu limpahan nikmat yang besar dan harus disyukuri oleh umat Islam. Aidilfitri yang bermaksud Hari Raya Fitrah, Hari Raya kesucian manusia. Disebut juga sebagai hari kembalinya kesucian kepada kita. Kembalinya fitrah kepada kita dan kita pun harus tampil sebagai manusia suci dan baik, sebaik-baiknya kepada sesama manusia.

Aidilfitri itu juga disebut sebagai suatu nikmat perundangan Ilahi. Suatu nikmat besar yang menjadi asas kepada ciri-ciri pembinaan kemanusiaan dan sifat bersatu padu. Malah ia merangkumi asas yang satu iaitu kemurnian rohani, kebenaran dan keadilan, ilmu dan kebijaksanaan serta kebahagiaan dunia dan akhirat.

Alhamdulillah,
Sempena Hari Raya ini, saya memohon maaf kepada semua yang mengenali saya. Saya mohon maaf kepada insan-insan yang pernah saya sakiti dan lukai tanpa saya sedar mahupun sedar especially orang yang dekat dengan saya..Biasanya, orang yang paling dekat dengan kita itulah mudah kita tersakiti kan kan? Mudah terkecil hati tanpa kita sedari. Kenapa? Sebab mereka lah yang paling dekat dengan kita. Selalu bergurau senda pun agak lebih-lebih kan? Cakap pun terkadang main lepas saja.. hehe..dan.. Saya juga memaafkan kesalahan korang :) Alhamdulillah.. Syukur.

Cuma... "pengkhianat" tidak dapat dimaafkan sama seperti orang lain.. Mungkin memberi kemaafan yes.. untuk menerima insan itu lagi.. "NO!"

Kad Ucapan di bawah ini adalah khas untuk semua readers dan bloggers yang menyambut hari yang mulia ini, hehe :




Wassalam~

P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~

With Love,

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: