SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Selasa, 31 Mei 2022

Bring Movie To Your Home | Kaki Movie Wajib Ada BenQ GV30 LED Mini Projector

Peminat Filem Perlu Mempunyai Projektor LED Mini Mudah Alih BenQ World Forst Di Rumah Mereka

GV30 Menawarkan Penstriman Segera Tanpa Wayar untuk Penggemar Teater dan Keluarga Yang Aktif


Malaysia, Petaling Jaya, 19 May 2022 - BenQ, jenama terkemuka global untuk projektor, mempersembahkan GV30, projektor LED mudah alih pertama yang tersedia dengan saluran audio Bluetooh 2.1. Menawarkan extra bass, bunyi yang jelas dan terperinci, mempunyai kesan bunyi yang baik, warna yang authentic dan kontras yang vivid untuk pengalaman sinematik yang tulen walau berada di mana-mana.



“Projektor mudah alih baharu kami menyediakan pengalaman sinematik semua-dalam-satu yang bermakna dengan menggabungkan Android tanpa wayar Penstriman TV dan audio berbilang saluran Bluetooth yang berkuasa dengan mobiliti tinggi dan ketersambungan serba boleh,” kata Conway Lee, Presiden BenQ Corporation.

Katanya lagi, “GV30 melengkapkan gaya hidup unik, meliputi dari dalam hingga keluar.Ini merupakan cara baharu yang kreatif untuk menikmati hiburan dan muzik secara besar-besaran untuk pengalaman terbaik bagi peminat teater dan keluarga yang sukakan gaya aktif dan mengembara tanpa kompromi.”





BenQ World Ekslusif, GV30 projector mempunyai sistem 2.1 saluran audio dengan karak ketinggian atau pertengahan yang berasingan. Juga memiliki pemacu dan woofer khusus untuk bass bergema. GV30 membawa tekstur sinematik yang sebenar kepada tontonan filem dan video.

Ditala oleh pasukan audio treVolo BenQ, sistem ini menggunakan sains akustik dan psikoakustik untuk mengimbangi bunyi sinematik sifat dan meningkatkan kedalaman, kejelasan, definisi, kehadiran dan pengimejan medan stereo.

GV30 dicipta dengan beberapa Mod iaituMod Pawagam, permainan, sukan dan musik. Juga mempunyai fungsi bateri mudah alih dengan saluran bluetooh pembesar suara yang kaya dengan pelbagai bunyi khas untuk mereka yang sukakan gaya hidup aktif.

Selain itu, GV30 adalah bebas wayar sepenuhnya, dengan Android TV onboard untuk akses segera kepada Google Play dan apl penstriman langsung, filem,rancangan,sukan dan permainan,serta media sosial dan penghantaran wayarles daripada peranti dan komputer iOS dan Android.

Dikuasakan oleh CinematicColorTM dan disampaikan dengan jelas oleh Rec. 709 gamut warna, GV30 baharu didatangkan dengan kecerahan 300 ANSI Lumens dan resolusi HD 720p. Ia menawarkan inovasi BenQ melalui penalaan teliti dan dedikasi profesional dalam ketepatan gambar, mempersembahkan warna sebenar dan imej realistik. Mod yang direka khas seperti Mod Pawagam dan Mod Masa Siang menawarkan kontras yang terang dan perincian definisi tinggi yang tepat dalam pelbagai persekitaran dan juga di bawah pencahayaan ambien.

Disesuaikan untuk mereka yang suka pergi ke pawagam,reka bentuk bergaya berfungsi GV30 menyediakan julat sudut unjuran 135° yang luas dan perlindungan kejatuhan 70cm (2.3 kaki) untuk peletakan serba boleh yang mencipta peluang baharu untuk memaparkan kandungan dipilih susun dan berkongsi trend media sosial dalam fesyen yang diperibadikan secara unik.

Projektor mudah alih menawarkan jangka hayat bateri yang besar, membolehkan anda menikmati filem berciri panjang penuh, hayat sumber cahaya LED 30,000 jam, dan sambungan universal kepada peranti pintar, komputer riba, konsol permainan, pemain Blu-ray dan media USB.




[Harga dan Ketersediaan]

GV30 akan tersedia pada Jun 2022 dan boleh didapati di kedai rasmi BenQ di Shopee, Lazada dan banyak peruncit sah. Harga runcit yang dicadangkan untuk GV30 di Malaysia ialah RM2688.Tetapi anda boleh mendapatkan diskaun awal jika anda membuat pra-pesanan antara 20 Jun 2022 - 4 Julai 2022 dan dapat di harga, RM2499 sahaja. Untuk maklumat lanjut,sila lawati halaman produk GV30.

Projektor LED mudah alih BenQ GV30 Mini menawarkan hayat bateri yang besar untuk menikmati filem berciri panjang penuh,sumber cahaya LED 30,000 jam dan sambungan universal kepada peranti pintar, komputer riba, konsol permainan, pemain Blu-ray dan media USB. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai projektor BenQ,sila layari BenQ.com.

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: