SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Isnin, 16 Julai 2012

Chubby Sejak Kerja Kat DJ

Asslammualaikum Bloggers Dan Readers,

tik.. tok.. tik.. tok.. tik.. tok..

Jam sudah menunjukkan jarumnya ke angka 5. Dari pukul 2 pagi, saya terbangun sampailah ke saat ni, saya tak reti nak tidur balik. Perut saya rasa lapar pula..teringat kat McD depan DJ (LB02). HAHA. Muka saya ni dah kena cop dengan huruf M dah. Hali hali Mekdi...Muka dah chubby sejak kerja kat DJ! 😁

BUKTI aku sudah CHUBBY!
Sebenarnya, saya rasa kekok berblogging semula ni. saya dah banyak lupa tentang blog! Oomaagaaadd...HAHA. Sekarang ni pun dashbord blogger dah berubah. Tak macam dulu-dulu.

Ramai kawan-kawan tertanya-tanya saya dah hilang kemana. Hilanglah sangat. Saya kat Labuan je ni. Lepas resign kat Parkson, saya pindah kerja kat Petronas Methanol (Sub-con under PMB). Bila saya tak dapat nak 'hidup' kat Petronas Methanol meskipun gajinya TIPTOP! , saya pun tukar kerja lagi. Sedarlah saya bahawa, gaji TIPTOP macam mana pun kalau jiwa tak macthing tak kemana juga! HAHA. Tak dapat nak bayangkan macam manalah saya sekiranya saya terus stay kat sana. Kerja memang senang macam kacang..tapi HATI INI TETAP BUKAN MILIK PETRONAS METHANOL. Haha...selamat tinggal Petronas :)

Entah la. Kerja kat Petronas tu adalah idaman rakan sebaya. Tapi, bila saya yang dapat rasa macam kosong.

Then, sekarang bermula lah hidup saya di DJ, Airport Labuan. Gaji tak sehebat Petronas tapi boleh tahan menarik hati saya. Kalau ikutkan cerita... sebenarnya, saya di DJ ni langsung tak rancang. Pergi apply suka-suka, pergi interview pun nak-tak-nak je masa mula-mula tu. Last-Last saya masuk kerja juga kat DJ. Tujuan hanya nak kumpul duit untuk sesuatu yang saya suka! HAHA. Well, tengoklah sampai mana cerita saya kat DJ ni.

Setakat ni, saya dengan kawan-kawan DJ luarbiasa bergelak-tawa..semua pun OKE! Kadang-kadang ada la juga macam-macam drama. LUCU!

Kerja kat airport ni seronok juga! HAHA..

Kawan-kawan yang still tertanya-tanya, saya kerja kat airport sekarang. Kalau umur panjang, jumpa la tu kat airport...toeng! HAHA. Kalau tak jumpa-jumpa juga bila korang ke Airport, saya dah keluar dari DJ la tu...

K,BYE.

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: