SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 28 Julai 2012

Happy Birthday My Beloved BEST FRIEND!

Assalammualaikum Readers dan Bloggers,

Selamat pagi dan salam 1 Malaysia!

Entry ni saya tulis KHAS untuk seorang insan yang bergelar sahabat! Lama tak jumpa dia tapi tetap ada dalam hati saya sentiasa!

Gambar dulu-dulu : Tahun 2008 selepas tamat SPM datang ke sekolah saja-saja buat lawatan.
Saya nak imbas kembali zaman-zaman saya dan dia dulu-dulu zaman sekolah. Hehe.. Saya start rapat dengan dia masa tingkatan empat. Saya panggil dia Lnda. Dulu, Lnda seorang pelajar TOP. Memang pandai dan selalu dapat nombor satu. Takdir dah temukan saya dengan Lnda dan menjadi sahabat walaupun saya tidak sehebat Lnda.

Alhamdulillah! Walaupun saya bukan lah pelajar yang pandai dan bijak sangat tapi sejak saya kawan dengan Lnda, saya sedar belajar tu penting. hehe.. walaupun, tidak dapat nak nafikan, kami berdua kadang-kadang buat nakal juga.

Dulu, di mana ada Lnda, ada lah saya. Di mana ada saya, ada lah Lnda. Oleh hal yang demikian, Lnda dan saya digelar kembar. Dua-dua pun pakai baju biru. hee...


Lnda seorang yang aktif. Macam-macam aktiviti yang dia join. Bangga dapat kawan macam Lnda. Bila Lnda tak datang sekolah, Aku memang malaaaaas betul nak datang juga. HAHA. Kadang-kadang tu aku datang juga la.. tapi perasaan boring sangat-sangat bikin aku pusing! T_T Borak dan stay dengan kawan-kawan lain tak sama macam lepak dengan Lnda =)

Pernah dulu, Lnda berpindah ke sekolah lain! oh TIDAK! Walaupun untuk kebaikan Lnda, saya tetap tak dapat terima dan merasa sungguh sedih. Tapi.......saya melonjak kegembiraan apabila Lnda kembali ke sekolah saya dan kami bersama semula. Hee! Sangat suka. Since kenal Lnda juga, saya kenal dengan ramai kawan-kawan yang baik sungguh perangai dan budi pekerti. Alhamdulillah!

Sebenarnya, Entry ni bukan semata-mata nak cerita tentang saya dan Lnda tapi saya nak WISH Lnda HAPPY BIRTHDAY!!!!!!! Lnda muda setahun daripada saya. Tapi, dia tetap lebih hebat berbanding saya. Proud!

Selamat Hari Lahir Lnda!! 

"Semoga panjang umur, dimurahkan rezeki...
Saya harap Lnda sentiasa sihat, hidup bahagia...
Perjuangan yang Lnda tempuh akan berbuahkan KEJAYAAN!
Paling penting, saya doakan Lnda sentiasa dilindungi olehNya.
Apa sahaja, saya berdoa agar segala kebaikan,
tetap dianugerahkan untuk Lnda.. :)"

:::Jauh Di Mata, Dekat Di Hati:::
:::Sayang kat Lnda:::

P/S : INSYAALLAH! Panjang umur kita akan jumpa semula...kalau kawen nanti, bagitau saya awal-awal! Saya nak pergi sana, INSYAALLAH! Hehehehehehehe!

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Follow my blog with Bloglovin 💋

Share:

1 Kata-kata Dari Teman: