SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Rabu, 26 Jun 2013

Blog Challenge - Day 06 : Favorite Superhero and Why

Assalammualaikum Readers dan Bloggers,

Untuk hari yang keenam ni, 30 Days Blog Challenge ni agak simple but meaning. Favourite superhero? Hanya dua orang dalam hidup saya sampai ke akhir hayat saya.

Tentulah insan yang bergelar "AYAH" dan "SUAMI" :)

ENCIK AYAH SAYA
AYAH, saya sayang ayah. Thanks for everything.

 ENCIK SUAMI SAYA

teettttttt....

tettttt....

teeetttteeeettteeet....

Maaf, saya belum ada suami..Hahaha.. :p

Siapa suami saya, In Shaa Allah dia adalah superhero saya yang kedua. 

Walau bagaimanapun, Alhamdulillah, saya ada ENCIK TUNANG. Semoga jodoh berpanjangan ke pelamin dan seterusnya hingga syurga. Encik tunang saya hero saya juga. :) He is my future husband. In Shaa Allah.

My Mohd Nasyit :)
MY SUPERB HERO!


Kalau boleh nak ada SUPERHEROIN juga tau.. haha! My beloved Mummy of coz!

My romantic parent! uhh lucky me :p
U'oll nak kata saya ni anak mummy ke pe ke, anak manja ke.. apa aja lah... hehe.. but realitynya, siapa kita tanpa mereka? Ada kah kita di dunia tanpa mereka? Siapa pun mereka, tetap ibu dan bapa kita juga. Ibu yang lahirkan, bapa memberi makan dan membesarkan kita. Mereka berjuang untuk kita.

Kenapa mereka lah superhero dan superheroin saya? Saya dah kata tadi, TANPA IBU DAN AYAH SIAPA LAH KITA? Kita bertuah kerana kita melihat dunia.

Kenapa Encik Tunang superhero saya walaupun dia bukan suami saya buat masa ni? Alam pertunangan adalah alam mengenal, belajar dan sesi persediaan kita untuk mendirikan rumah tangga. In Shaa Allah, dia adalah hadiah tuhan untuk saya dan akan menjadi suami saya tidak lama lagi. Bila kita dah bertunang, haram hukumnya lelaki lain mendekati kita. Kita pula, tidak boleh berkelakuan seperti sebelum bertunang. Walaupun belum sebagai suami, jaga lah hubungan dengan baik, Hargai nikmat tuhan sebaiknya. Jodoh, kematian itu segalanya urusan tuhan, rancangan tuhan yang tentukan, kita hambanya, jaga apa yang ada sebaiknya selagi tuhan masih mahu meminjamkan sesuatu itu untuk kita.. :)

Wassalam.

Blog Challenge apakah ini? Boleh check kat SINI <<klik.

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Follow my blog with Bloglovin 💋

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: