SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Rabu, 19 September 2012

Birthday on Hari Malaysia : 16 September 2012

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

16 September yang lalu merupakan Hari Lahir saya. Actually, saya nak update blog ni tepat pada waktunya! Hehe...

Tapi...disebabkan internet saya tidak seperti dulu lagi, saya sering mengalami masalah internet lembab! By the way, itu hanya alasan..saya tetap nak tulis tentang ni walaupun sudah berlalu tiga hari.

16 SEPTEMBER merupakan HARI MALAYSIA. Hehe..Maaf lambat nak wish..SELAMAT HARI MALAYSIA KE-49 RAKYAT MALAYSIA!!..SELAMAT selamat semua readers dan bloggers!

Sekejap saja masa berlalu, bertambah lagi usia saya setahun. Rasa seperti baru saja semalam saya post entry tentang 16 September 2011.. klik>>SINI<<klik untuk baca post saya pada 16 September 2011.

Seperti biasa, saya dilimpahi dengan ucapan selamat hari lahir di Laman Social Facebook. Inbox Facebook saya dihantarkan dengan ucapan dan doa semoga berjaya dan panjang umur serta dimurahkan rezeki.. Ada juga sahabat handai yang sudi menghantar SMS. Malah ada yang membuat panggilan. Terima kasih semua. Korang semua memang cool beb!

Kalau ikut rancangan awal, saya sepatutnya berada di Kota Kinabalu. Celebrate Birthday dengan kawan-kawan kat sana. Tapi rezeki tak ada, tak apa, next time! bagi saya, birthday saya tahun ni ada kelainan. Sebab.....

Tahun ni saya ada MOHD NASYIT di hari ulang tahun saya. Dia yang sangat sweet, dah banyak story tentang saya dia tulis dalam blog dia.

Lelaki kesayangan yang bakal mendirikan Masjid dengan saya ni sangat unik! InsyaALLAH semoga dipanjangkan jodoh.Dia tahu apa yang saya suka. Dia tahu apa yang saya mahu dan impikan. Kami sekepala. Dia suka buat surprise. Dia ada pendirian. Dia ada matlamat dan dia tahu tanggungjawab.

Ops! Tak boleh cakap lebih-lebih...takut nanti dia 'terbang' tak turun-turun. HAHAHA..

By the way , Encik Mohd Nasyit Md Nooh, TERIMA KASIH  hadiah-hadiah tu sangat FANTASTIC! Love you like a love song! Hehe..Paling utama, bukan barang tu yang Amazing..tapi chemistry yang wujud sebalik hadiah yang sangat Brilliant...you know what i mean, ROBERT KIYOSAKI tell us! HAHA.




Kelainan yang lain, tahun ni saya sebagai Customer Advisor Diamoney bukan lagi sebagai staff Parkson..Kepada Madam ST Wendy yang memberi surprise, THANK U SO MUCH! Saya sangat suka Gift tu. Ia bukan tentang benda atau hadiah. Ia tentang siapa yang memberi!

Madam Vivien Lee, Thank u to u too. No matter small thing is it..


Calling yang suspen dari seorang sahabat dari semenanjung, okay! calling yang boleh dapat 5 bintang. HAHA.. thanks kawan!! diluar jangkaan saya sama sekali.. hehe..gift tak ada tapi ia bermakna kerana panggilan itu unik!

Zasssss!! The End.

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Follow my blog with Bloglovin 💋


Share:

0 Kata-kata Dari Teman: