SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Jumaat, 22 April 2011

Macam Biasa

Kami : SoP , NaD & MaS
Macam Biasa, sepanjang hari spend time dengan Parkson..GahHh~! Kalau sepanjang hari di Parkson bershopping seronok ni! hik3x... 😁 Hari ni saya masuk pagi (9.30am) and balik jam (10.00pm) ..

Awal pagi macam biasa, ayah drop saya kat Labuan Supermarket and saya akan jalan kaki dengan seorang kawan nama K.Mas ke Ujana Kewangan. Sepanjang jalan macam biasa juga banyak cerita yang kami kongsi sama-sama..memang seronok 😍

Apabila dah sampai di Ujana Kewangan, macam biasa saya dan K.Mas lepak-lepak kat Food Court. Hari ni sarapan dengan Nescafe dan Pisang goreng sahaja. Sebelum 9.30am, macam biasa kami sembang-sembang..plan itu ini..kongsi itu n ini juga..

Bila masuk office, macam biasa Sis Naddy lambat sikit. Saya ngan K.Mas awal sikit..sikit je lah..he he he..lepas tu, macam biasa juga kami buat kerja masing-masing..dan sekali sekala menjenguk ke department masing-masing.

Macam biasa, dalam office pun dok borak-borak..gelak-gelak sekali sekala tapi kami "KETAWA DALAM PERUT" ...wakakakaka! (eh? membayangkan macam mana nak ketawa dalam perut ke? 😎)

Ada story di sebalik "Ketawa dalam perut" tu. Bos perli..huhu..Sebab bising dengan gelak ketawa kami dalam ofis. Kebetulan dia lalu dan kami tak perasan. Dia marah dan kata "Lain kali dalam ofis, ketawa dalam perut!". Huhu!

Jam 1 tiba...macam biasa kami makan together-gether 🙊 . Semalam dah kat Tasty, hari ni plan nak ke Syam pula..Tup-tup Syam tutup.SO, kami pun lunch kat Food Court je....

 macam biasa kami kongsi cerita suka duka...

Diorang lah yang akan saya kata MACAM BIASA memang diorang ialah WORKA for my Holic !

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: