SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Khamis, 11 Julai 2013

Saya dan #Ramadan01 [Part 02]

Assalammualaikum Readers dan Bloggers,

Kelmarin, plan saya lari dari yang asal. Tak jadi tidak keluar rumah. Spend time dengan Encik Tunang tercinta of course.


This year saya ingat akan sama sahaja macam year yang lepas-lepas. Hahaa.. but semua itu meleset dari kepala saya ni. Petang semalam, saya join Encik Tunang dan family ke Bazaar Ramadan. Bukan untuk round-round atau 'membeli belah' makanan dan minuman lepas tu pulang rumah. Its totally different!

Syukur Alhamdulillah menyambut bulan Ramadan yang pertama sebagai tunang orang, berbeza rasanya. Perasaan gembira yang sangat :) Syukur Alhamdulillah..penuh makna!

Semalam, everything is first time in my life actually,pertama kali sambut Ramadan sebagai tunangan insan tersayang (My Mohd Nasyit), siap ada 'Love Alarm' lagi..Encik Tunang kejutkan untuk bersahur. YeahH!

Pertama kali datang ke Bazaar Ramadan seawal gaban untuk pasang kem? oh..maafkan saya, saya tak reti. huhu..then, ipar En.Tunang datang membantu diikuti dengan jiran niaga sebelah gerai Encik Tunang dan family. Alhamdulillah dapat jiran niaga yang murah hati cenggitu. Membantu :)

Pertama kali melepak begitu lama kat Bazaar Ramadan dan merasa suasana keramaian di Bazaar Ramadan. Selalunya, alaa...just jalan-jalan, beli makanan, buka puasa. lols..

Pertama kali juga, berbuka puasa ramai-ramai kat Bazaar Ramadan bersama Encik Tunang dan keluarga. Sweet!

Jom tengok gambar-gambar sekitar Bazaar Ramadan Labuan semalam :




Nampak kem hijau tu? Tulah gerai Encik Tunang dan family :)
Main ngan 'adik awa' anak buah En.Tunang..hehe..
Adik Awa ngan Teddy Bear :D

Syukur Alhamdulillah kepada Allah...Special P.S to My Encik Tunang, Thanks a lot for the best moment!

Wassalam.

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @sofinahlamudin2.0, @blogsofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher , @sopheevlog .


Share:

0 Kata-kata Dari Teman: