SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Isnin, 22 Julai 2013

Saya dan #Ramadan13

Assalammualaikum Readers, dan Bloggers, :)

Hari yang ke-13. FuhhH! Cepat je masa tu kan? Dah hari esok dah dua minggu kita berpuasa.. :) Alhamdulillah hati saya girang saja.. hee hee..





Awal pagi tadi, saya masih lagi berada di Kota Kinabalu. Kuar bersahur dalam jam 4 pagi. Lepas tu jam 6 pagi cari bas untuk ke Menumbok. Aduh! Ngantuk cipan saya broo.. ha ha.. Dalam bas dah tak ingat dunia. Tidur mati !! Sampai menumbok baru saya bangun. Tu pun still lagi mamai.

Then,
Express lah.. kali ni naik speedbot. Alhamdulillah selamat sampai ke Labuan. Alaaa.. cepat sangat la dua hari tu... cepat sangat dah kembali ke Labuan. Haha ha ha.. Jangan hairan, saya ni memang suka keluar Labuan jenjalan. But almaklumlah.. tak akan dapat saya pergi sesuka hati saya selagi kemampuan dikecilkan :p Kalau kemampuan sebesar impian, bukan takat KK, KL sekali saya kebas! Lama dah tak pergi KL..dah terkehel dah hati ni gatai nak pergi.. ha ha.. Actually, bukan nak shopping pun, saya suka berjalan dan ambil feel dan taking foto.. tu saja. Tapi kalau ada rezeki boleh shopping, i will! :)

Balik rumah, saya terus kondem. HAHA. Ngantuk masih lagi menghantui saya dan mata empat saya ni. Lols!

Kemudian, jam 4 petang, Encik Tunang jemput saya ke rumah dan kami pergi ke bandar. Shopping kain untuk mama kejap untuk langsir Hari Raya :) sambil-sambil tu, saya sempat "sakit jiwa" tengok baju-baju raya yang dijual.



Bikin JIWA KACAU. hah!


Jahitan manik yang kemas. Ni favourite kakak saya ni...


Lepas siap beli kain langsir, kami ke Bazaar Ramadan untuk beli makanan berbuka puasa. Hari ni mama tak berniaga. Mereka cuti lagi..SO, saya dan Encik Tunang ni kira pelanggan sepenuhnya lah kat Bazaar Ramadan. Hee hee..Saya sempat menjadi "pengganggu" si Adizam kat bazaar yang sibuk memanggang satay dan ayam. hahahahaha!


Tapi, sempat juga dia ber-posing ... lols...


Kemudian, Saya berbuka puasa dengan keluarga Encik Tunang kat rumahnya hehee.. sambil-sambil tu tengok TV. Gelak-gelak dengan family Encik Tunang itu part paling best!

Selepas berbuka puasa, dan selesai itu ini, saya dan Encik Tunang ke bandar semula untuk membeli barang untuk jualan esok kat Bazaar Ramadan.


Done. Lepas tu saya pulang rumah dan dating dengan lappy :p


Selamat malam. Jumpa lagi di next entry untuk kategori saya dan Ramadan 2013! Wassalam.



P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~


With Love,

Share:

0 Kata-kata Dari Teman: