SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Khamis, 25 Julai 2013

Saya dan #Ramadan15

Assalammualaikum Readers dan Bloggers,

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah...I feel good di 15 Ramadan ini :)

Hari ini rutin macam biasa saya join Encik Tunang ke Bazaar Ramadan. Syukur perniagaan mama bertambah umphh!! sejak tukar menu dan cara penyediaan dan persembahan. he he. Betul lah bak kata Encik Tunang, kalau memula tak menjadi atau kurengs, tukar mesti jadik punya!

Tadi kami sempat ke Lapangan Terbang Labuan sekejap online :) sebelum ke Bazaar Ramadan.






Macam biasa, bila ada si anak buah Encik Tunang ni kat Bazaar Ramadan, maka ada lah mukanya enter frame dalam blog ni. he he..masa saya datang tadi, muka dia monyok. Sah kebosanan tak ada orang ajak dia main. ha ha.. Lepas nampak saya saja, terus minta dukung. hoho. Sian Awa.. saya pun tak dapat nak layan main sangat hari ni.






Sempat membuang masa dan cuci mata..lols!


Hari ni, saya dan Encik Tunang buka puasa kat JJ Nazar. Alhamdulillah buka dengan Nasi Briyani. Nyumm... Sedap..Syukur kenyang dah. he he...Encik Tunang pula menu dia tukar hari ni. Mee Goreng mamak jadi pilihan.




Selepas selesai berbuka puasa, masa dah jealous..Encik Tunang saya kena pergi berkemas gerai dan saya nak pergi kelas/meeting Elken malam ni. Dah lama saya "menyorok" atau "berehat" atau "tidur" dari dunia Elkenians. Rasa rindu mengundang jiwa lah pulok.


Pendaftaran.


Sepanjang menunggu jam tepat ke arah nombor lapan, saya sempat call Kak Jelin, sahabat Elkenians yang dah lama rehat macam saya juga. ngee~ Just borak saja, nak tahu perkembangan.

Terus terang, perasaan saya, gembira, selesa dan tenang bila berjumpa dengan keluarga Elkenians semula. Tapi bukan untuk business. Momentum pun masih tahap bawah tanah bro. Entah bila nak bangun balik. Haha. Dan perasaan pun statik. Tak naik tak turun. Maintaiiiinnnn jerk..! :p

I Just Wanna Say, "HI" ,  "HELLO!!" Long time no see.. :) Especially, Mel and Acin.

Pasangan Luar Biasa , Elken Labuan.


Tak sangka pula, dah lama saya "tidur" dari business ni, boleh-boleh saya diminta jadi MUSIC DIRECTOR bantu CCM Marilyn Kouju. Uh ? What ? ha ? Are you sure ??? haha. Apa pun, Alhamdulillah..






Abel mengetuai tarian R & R pada malam tersebut.

Tarian R & R yang sangat mencuit hati.



Dah lama tak sentuh alat-alat music kat stokis rasa janggal. But, I feel good !! he he..

Malam ni, topik adalah CBP - singkatan untuk Crown Business Plan. Penceramah nama Mike Cham. CCM Mike Cham ni tak ada pelajaran pun, tingkatan 3 saja. Tapi jangan pandang sebelah mata, siapa kata orang tak ada ijazah tak ada income tip top ?! Esok kereta Ninja King baru dia dah keluar, Elken yang bayar. Dia tinggal pakai saja. FuhhHH! - Tahniah !!


Penceramah : CCM Mike Cham.




Then,
Tahniah juga kepada Jie Jie Lenny sebab baru sahaja dapat kereta lawa dan besar !! hee hee.. Income pun meletop-letop! Banyak perkembangan baik sepanjang saya sibuk dengan dunia lain dan melupakan dunia Elken. Syukur Alhamdulillah.. Tahniah semuanya :)


Jie jie masih lagi spoting dan baik macam dulu :D

Kereta Baru.. he he.. cantikk!!

Abang Jipanis , Husband Jiejie Lenny..



Sambil-sambil si penceramah cerita tentang CBP kat depan, aduyaii.. serius tak fokus pun. Saya dok tengok gambar-gambar kat hanphone Kak Fidah dan main bluetooth..lepas tu teringat kat Encik Tunang kat rumah.. huu huu... Tu lah, dah biasa sama-sama kan.. kwang3x..Tapi kalau dah penceramah buat lawak kan, saya gelak juga lah.. Maaf kan saya mentor, saya belum bersedia menjadi serius semula ni dalam dunia ini walau hakikatnya hati saya rindu dunia kita dulu. EwahH! hee hee...


Thanks Kak Fidah yang sudi share banyak gambar! :)

PEACE - Lama dah tak gambar dengan tangan buat peace. haha!






Di akhir perjumpaan sebelum pulang, tatkala menunggu Mel selesai buat Meeting after meeting, sempat lagi seorang kawan ni buat saya tergelak. Pertama,boleh-boleh si manager ni kata,

Dah ada anak?
hah??!
Belum ada anak la ni? Lambat la kau ni?
What??
Pergi ambil LD Venus!!
Apa kau cakap ni? Buat saya nak pengsan! hahahahaha!!

Saya gelak dan kak Fidah pun menyampuk, "Hey!! Dia baru bertunang laaahhh!!" Teettt... Sintax error...!! Advance nya my life di mata you all. he he he he he...



Perkembangan lain yang saya sempat "celup" kat kelas tadi adalah tentang produk baru yang betul-betul buat sakit jiwa menengok nya. he he he... Kalau dulu, DX Lingerie, lepas tu Charm Elystyle yang sexy....NOW :



Cristal Angels Elystyle !!



Mengancam dan menusuk kalbu kan ? haha!!



Semuanya Alhamdulillah seronok sahaja di 15 Ramadan... Syukur.. Tapi.. ada satu perkara yang saya musykil.. Adakah kebetulan ? atau sengaja dirancang? atau, benar atau tidak? Mimpi atau kenyataan?!!



Takkan sampai ke sini kau yong ?? Biarlah gambar ni yang berkata-kata sendiri.. HAHAHAHA!!!

UhhH??! O_o


P.S : Sila tinggalkan URL blog anda untuk saya blogwalking oke :) tQ~


With Love,
Share:

0 Kata-kata Dari Teman: