SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Sabtu, 13 Julai 2013

Saya dan #Ramadan04

Assalammualaikum Readers, :)

Ramadan yang keempat ni, saya tidak tidur untuk menulis ebook pertama saya. Wish me luck! Dalam masa yang sama boleh lah temankan Encik Tunang yang tidak tidur hingga ke sahur. Walau bagaimana pun, Encik tunang rehat-rehat tengok TV dan saya menulis.Jangan salah faham plak ek, dia tengok TV kat rumah dia, saya menulis kat rumah saya ok. HAHAHAhaha. Bunyi macam serumah jek :p

Dah siap minum kopi lagi sebab saya tak nak tertidur. HAHA. Malangnya, saya tewas! lols. Saya tertidur depan meja PC. Bila dah terbangun, jam menunjukkan jam 4 plus-plus pagi dah. Encik Tunang mesti sedang bersahur. Saya pula belum boleh puasa so, saya sambung tido dulu. hehe.

Rutin sama macam biasa, saya dan Encik Tunang akan berada di Bazaar Ramadhan bersama mama dan Nani. :)

Alolo... mama tu malu-malu la pulok -_- hee~


HEHE! Encik Tunang jual air kelapa hari ni. Seperti yang dia kata semalam! :D

Hari ni saya dan Encik Tunang adventure cari kambing panggang kat Bazaar Ramadhan. HAHA. Then, singgah ke gerai Maria. Jiran niaga merangkap kawan saya kat Parkson dulu. hehe.



Maria :)


Semasa sedang syok adventure tengok makanan dan minuman yang dijual, tup tup saya nampak seseorang yang sangat dikenali!!! AYAH!! Ayah saya! ^_^ Ayah beli ayam panggang. Wow! Dah agak dah, memang Muhammad Fitri anak buah saya tu lah yang nak ni! Makan ayam nombor satu. ish ish ish.



shoot gambar bersama AYAH :)

Hero-hero saya.



Rasa lapar pula tengok ayam ni lama-lama -_-

Then,
Sambil nunggu-nunggu dan borak ngan Encik Tunang kan, kami ternampak Emran dan Azie jenjalan kat Bazaar mencari makan :p Mereka kata ngah tunggu Miz Diela. Mereka ni kawan-kawan saya semasa Tingkatan enam. hehe.

Sempat amik gambar ngan Azie. But Emran taknak enter frame. Esoke lah kan, jadi la juru gambar kejap. haha.



Emran!! You ambil gambar saya belum ready! -_- buruknya. Sebelah paling kanan tu lah kawan saya nama , Azie.


KAMI - hehe. :D

Wassalam. Jumpa di next entry :D

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @sofinahlamudin2.0, @blogsofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher , @sopheevlog .


Share:

0 Kata-kata Dari Teman: