SELAMAT DATANG KE BLOG SOFINAHLAMUDIN.COM

Sila gunakan
untuk memudahkan pencarian topik dan pembacaan di dalam blog ini.


Rabu, 27 Disember 2017

Baju Couples Dari Bajupanas.Tee

Assalammualaikum Bloggers dan Readers,

Hari Selasa, 19 Disember 2017 ; Saya tempah baju couples dari Bajupanas.Tee. Mr.Bee belanja baju sedondon warna maroon untuk sambutan Anniversary perkahwinan kami ke 3 tahun. Boleh baca penulisan saya yang bertajuk, "Sambut Anniversary Perkahwinan Ringkas tetapi Bermakna" sambil tengok foto kitorang pakai baju couples dari Bajupanas.Tee dan boleh baca apa kitorang buat agar tarikh Anniversary kitorang tetap bermakna walaupun ringkas.. Tehee..



Warna Baju

Baju Couples dari Bajupanas.Tee yang kami tempah ni ada pilihan warna selain dari warna maroon. Kami pilih maroon sebab Mr.Bee suka warna maroon. Antara warna yang boleh dipilih adalah Biru Navy, Kelabu, Merah, Maroon, dan Hitam.

Baju Couples Dari Bajupanas.Tee - Sofinah Lamudin


Lengan Panjang atau Pendek

Kadang kadang susah nak cari baju couple yang lengan panjang kan? Hhaaah! Kalau kat Bajupanas.Tee ni, korang boleh je request untuk lengan panjang. Kalau saya dan Mr.Bee, memang akan tempah 1 lengan panjang dan 1 lagi lengan pendek. Mr.Bee punya lengan pendek manakala saya punya pula lengan panjang.Berkenaan saiz, ada saiz S hingga XL.

Printing

Baju couple dari Bajupanas.Tee ni, boleh request letak nama atau mungkin korang nak letak username instagram atau sebagainya pun boleh. Saya dan Mr.Bee pilih King dan Queen tanpa nama sebab nak ringkas. Ada juga pasangan yang letak tarikh tertentu. Contohnya, tarikh anniversary kitorang 26 Disember 2017, jadi..letak laa tarikh tersebut kat baju tu tanda sempena ulang tahun perkahwinan. Kalau nak lebih kreatif, letak laa nombor besar. Contohnya, nombor 3 sebab anniversary kami adalah yang ke 3 tahun.

Jika korang nak sedondon dengan semua ahli keluarga termasuk anak anak pun boleh kat Bajupanas.Tee. Contohnya, baju korang mungkin korang nak printing King dan Queen. Anak lelaki korang boleh la print Prince dan Princess bagi anak perempuan. Ada juga yang buat tulisan Daddy, Mommy, Son dan Daughter.

Keselesaan Kain & Kekemasan Printing

Mengenai keselesaan kain t-shirt ni, memang selesa dan tak panas walaupun nama instagram diorang ni Bajupanas.Tee. Wahaha... Diorang ni ada menjual baju panas juga sebenarnya. Tentang printing, saya dan Mr.Bee berpuas hati sebab kemas dan memang jenis yang tahan lama. Bukan jenis yang baru cuci sekali dah tertanggal printing baju tersebut. Kalau kes macam ni, boleh depresi dibuatnya. Wahaha.. Yelaa..rugikan macam tu?. So, beli kat Bajupanas.Tee memang berbaloi dengan harga.

Khidmat Penghantaran

Selepas saya tempah baju ni pada hari selasa,19 Disember 2017... Pada hari rabu sudah pun dihantar oleh pihak Bajupanas.Tee... Khidmat penghantaran Bajupanas.Tee ni memang bagus dan pantas. Kalau kat tempat saya, Wilayah Persekutuan Labuan... ambil masa 3 hari baru sampai. So, Hari jumaat berikutnya..Pejabat Pos pun hantar pesanan ringkas bagi tahu barang dah sampai. Hhaaah! Sekejap je dah sampai. Tapi hari Sabtu baru saya pickup kat Pejabat Pos sebab Jumaat saya sibuk. Tehee.

Harga

Harga baju yang kitorang tempah dari Bajupanas.Tee ni murah je. Lengan panjang RM30 manakala lengan pendek RM25. Jumlah semua termasuk kos penghantaran adalah RM65.

Selepas cuba t-shirt ni, kitorang rasa selesa dan berpuas hati sampai Mr.Bee kata, dia suka dan nak tempah lagi di masa depan. Jadi...kalau korang sedang mencari hadiah untuk pasangan atau nak bergaya dengan baju sedondon, boleh laa hubungi BAJUPANAS.TEE!

Whatsapp : 017-2150890


Terima kasih membaca entri ni. Jom bergaya dengan baju couples dari Bajupanas.Tee! VvaawaahhHHHH!

With Love,
#Sofinah696 💕
Follow my instagram ; @sofinahlamudin, @jejakmoment, @labuanblogger, @sopheestudio, @sopheericher .


Share:

6 Kata-kata Dari Teman:

Sha Mohamed berkata...

Cantik bajunya.. Berbaloilah dengan harga..

Dilah berkata...

Wah.. cantik dan murah.. boleh try la order baju sedondon macam ni.. hehe.. thanks for the info sis.. :)

Jemput join giveaway saya ya :)
http://www.ceriteraibu.com/2017/12/giveaway-bulan-cinta-by-dilah.html

Bebelan Cik Min berkata...

menariknya..apa2 pun happy anniversary Sofi & husband

Sofinah Lamudin berkata...

cantiikk kan.. hehehe... ada design lain lagi kat Bajupanas.Tee..

Sofinah Lamudin berkata...

wow.. ada giveaway... In Shaa Allah saya join..

Sofinah Lamudin berkata...

Terima kasih Kak Min.. hehe.